XXL Nutrition

Beste bodybuilder aller tijden absoluut

Bezoekers in dit topic

Ik maak een andere inschatting Los Angeles, jij baseert voornamelijk op spiermassa. Op deze wijze zou je ook Markus Ruhl naar voren kunnen schuiven.

Ik zie als belangrijkste genetica. Markus is jammer genoeg verkeerd gebouwd niks aan te doen. En zal dus nooit hoog eindigen al wordt ie 300kg pure massa. Zo valt voor mij bv Jay Cutler ook af met z'n taille. Er zijn verder nog een hoop variabelen waarover te discussieren valt en de bb-ers in kwestie hebben er op verschillende punten in tijd ook heel anders uit gezien. Ik prefereer de Arnold versie met 56cm armen en 72 cm benen tegen 112 droge kilo's. Ronnie heb ik hoog staan maar ik vind de shape van z'n buikspieren te lelijk.
 
Snap best dat mensen gek zijn van Arnold, maar de absoluut beste BB, dan kijk je niet naar tijd, maar naar de hedendaagse jureringsmaatstaven en dan zou Arnold nog niet eens een NK winnen. Hard, jep, maar wel de waarheid!

En als Kevin Levrone was geboren in 47' dan had hij nooit zo groot kunnen worden. Hard, jep, maar wel de waarheid!
 
13 cm korter en 13 kg zwaarder.
Jay staat denk ik op een procent of 3 en een Arnold op 5% met ook veel meer vocht.
Arnolds 72 cm is denk ik een beetje overdreven. Die hebben ze denk ik offseason gemeten.
Wel grappig dat Jays mega middel net zo groot is als dat van Arnold, terwijl hij veel zwaarder is en korter;)

Snap best dat mensen gek zijn van Arnold, maar de absoluut beste BB, dan kijk je niet naar tijd, maar naar de hedendaagse jureringsmaatstaven en dan zou Arnold nog niet eens een NK winnen. Hard, jep, maar wel de waarheid!

midsectie viel me ook meteen op maar arnold trok zijn buik wel bijna altijd in dus zou best kunnen,deze maten zijn in rust genoemen ,vroeger deden ze de vacuumpose die nu door de meesten niet meer gedaan kan worden.En die maten zijn van toen ze in topvorm waren
 
Laatst bewerkt:
maar toch moet ik hier effe op ingaan, er wordt altijd gezegd dat er zoveel verschil inzit tussen toen en nu maar dat valt nog wel heel goed mee volgens mij. Nu hebben ze gewoon meer massa op de benen en op de midsectie ,dat scheelt al n deel kilo's.

Ik was gisteren de stats van jay en arnold aant vergelijken en dat scheelt niet zoveel :

maten in topvorm : arnold =armen 56cm
=borst 145cm
=middel 86cm
=dijen 72cm
=kuiten 51cm
=gewicht 107kg
=lengte 1.88m

jay =armen 57cm
=middel 86cm
=dijen 79cm
=kuiten 50cm
=gewicht 120kg
=lengte 1.75m
=nek 50cm

een favoriete bb-er all-time kiezen is puur persoonlijk ik vind dat er wel
degelijk een verschil zit tussen de jaren 80- en nu ..
de tijd van ..ronnie coleman was groot. groot en nog eens groot
persoonlijk vind ik de bb-ers die minder groot waren mooier en dan praat ik over mooie symmetrie dan komt er in mijn mening maar 1 bb-er in
aanmerking en dat is ..mohhamed makkaway de egyptenaar
samir bannout - francis benfatto - lee haney - kevin lavrone ook zeker

heb mohammed makkaway 1 keer live gezien en naast hem gestaan
heeft de beste posing-routine all-time vind ik

hardcore opa
 
laatst stond er n discussie in de flex over de jurering op de wedstrijden en er gaan al geruchten dat ze de vacuumpose verplicht willen gaan laten uitvoeren in het vervolg,is imo n perfect idee,dan gaan er velen n pak punten verliezen op die pose
__________________
 
Dan noem mij maar eens 1 deelnemer aan het NK op met 56 cm in de armen. Met alle respect maar dan kun je lang nadenken.

Als iemand met 1.75 staat hoeft ie ook geen 56 cm armen te hebben;)
Plus als zijn benen beter in proportie staan als bij Arnold is dat ook geen probleem.

@Santino:
Vind jij Arnold een betere BB dan Kevin? Als jij in de jury staat kies je dan voor Arnolds fysiek?

En dat is nu het hele probleem met de titel absoluut de beste. Dan word er niet gekeken naar een tijdsperiode.

De snelste auto allertijde, dan hebben we het ook niet over een auto uit de jaren 60 en dan terug blijven janken over het feit dat hij toen wel de snelste was:D

@Boforli: Ik snap de kritiek op de gut, maar vind die vacuumpose er niet uitzien:D
 
Van alle O's heeft yates fysiek me eigenlijk nooit echt aangesproken.

Iemand misschien top filmpjes van hem ?

Zien als ik alsnog overtuigd kan geraken.
 
Van alle O's heeft yates fysiek me eigenlijk nooit echt aangesproken.

Iemand misschien top filmpjes van hem ?

Zien als ik alsnog overtuigd kan geraken.

andere praat,heb je de dvd van branch nu al gezien ?:D
 
andere praat,heb je de dvd van branch nu al gezien ?:D

Net Monday-Back al gekeken.
Echt geweldig, je overdrijft zeker niet met lof over de dvd.

Ik ga nu eerst trainen en straks verder kijken, heb er totaal zin in gekregen hehe.
 
Net Monday-Back al gekeken.
Echt geweldig, je overdrijft zeker niet met lof over de dvd.

Ik ga nu eerst trainen en straks verder kijken, heb er totaal zin in gekregen hehe.

hehe ,ik zei het je toch,prachtig gewoon :D
 
Ik maak een andere inschatting Los Angeles, jij baseert voornamelijk op spiermassa. Op deze wijze zou je ook Markus Ruhl naar voren kunnen schuiven.

Ik zie als belangrijkste genetica. Markus is jammer genoeg verkeerd gebouwd niks aan te doen. En zal dus nooit hoog eindigen al wordt ie 300kg pure massa. Zo valt voor mij bv Jay Cutler ook af met z'n taille. Er zijn verder nog een hoop variabelen waarover te discussieren valt en de bb-ers in kwestie hebben er op verschillende punten in tijd ook heel anders uit gezien. Ik prefereer de Arnold versie met 56cm armen en 72 cm benen tegen 112 droge kilo's. Ronnie heb ik hoog staan maar ik vind de shape van z'n buikspieren te lelijk.

Ik jureer op spiermassa, definitie, spierhardheid/separatie, proportie/symmetrie, shape en overall bouw/atletische uitzien.

Ruhl en Levrone pakken Arnold wat betreft massa en spierhardheid maar ik vind Arnold toch beter vanwege de proporties en overall bouw/atletische uitzien.

Maar een Cutler sla ik hoger aan dan Arnold vanwege het surplus aan spiermassa en spierhardheid.

Dat jureren en zeker van bodybuilders uit verschillende tijdsperioden blijft een subjectieve kwestie.

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Als iemand met 1.75 staat hoeft ie ook geen 56 cm armen te hebben;)
Plus als zijn benen beter in proportie staan als bij Arnold is dat ook geen probleem.

@Santino:
Vind jij Arnold een betere BB dan Kevin? Als jij in de jury staat kies je dan voor Arnolds fysiek?

En dat is nu het hele probleem met de titel absoluut de beste. Dan word er niet gekeken naar een tijdsperiode.

De snelste auto allertijde, dan hebben we het ook niet over een auto uit de jaren 60 en dan terug blijven janken over het feit dat hij toen wel de snelste was:D

@Boforli: Ik snap de kritiek op de gut, maar vind die vacuumpose er niet uitzien:D


Dan hangt er vanaf wat voor instructies ik heb gekregen. Ligt de nadruk meer op spiermassa en spierhardheid dan wint Levrone.

Maar ligt de nadruk daar minder op en gaat het om het totale pakket waarbij proportie en overall bouw/atletische uitzien een wat grotere rol hebben dan wint Arnold.

Arnold is een "mooiere" bodybuilder maar Levrone een meer musculaire bodybuilder.

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

13 cm korter en 13 kg zwaarder.
Jay staat denk ik op een procent of 3 en een Arnold op 5% met ook veel meer vocht.
Arnolds 72 cm is denk ik een beetje overdreven. Die hebben ze denk ik offseason gemeten.
Wel grappig dat Jays mega middel net zo groot is als dat van Arnold, terwijl hij veel zwaarder is en korter;)

Snap best dat mensen gek zijn van Arnold, maar de absoluut beste BB, dan kijk je niet naar tijd, maar naar de hedendaagse jureringsmaatstaven en dan zou Arnold nog niet eens een NK winnen. Hard, jep, maar wel de waarheid!

Dan noem mij eens 1 Nederlandse bodybuilder op (met alle respect) die mee deed of mee doet aan de NK 2008 of 2009 die beter is dan Arnold.
 
Ik jureer op spiermassa, definitie, spierhardheid/separatie, proportie/symmetrie, shape en overall bouw/atletische uitzien.

Ruhl en Levrone pakken Arnold wat betreft massa en spierhardheid maar ik vind Arnold toch beter vanwege de proporties en overall bouw/atletische uitzien.

Maar een Cutler sla ik hoger aan dan Arnold vanwege het surplus aan spiermassa en spierhardheid.

Dat jureren en zeker van bodybuilders uit verschillende tijdsperioden blijft een subjectieve kwestie.

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------




Dan hangt er vanaf wat voor instructies ik heb gekregen. Ligt de nadruk meer op spiermassa en spierhardheid dan wint Levrone.

Maar ligt de nadruk daar minder op en gaat het om het totale pakket waarbij proportie en overall bouw/atletische uitzien een wat grotere rol hebben dan wint Arnold.

Arnold is een "mooiere" bodybuilder maar Levrone een meer musculaire bodybuilder.

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------



Dan noem mij eens 1 Nederlandse bodybuilder op (met alle respect) die mee deed of mee doet aan de NK 2008 of 2009 die beter is dan Arnold.

Roellie Winklaar in 2008;)
Met gemak won die daar van Arnold any given day!

Arnold zit proportioneel niet beter in elkaar.
Zijn symetrie is ook niet beter. Zijn maten zijn ook niet beter. Hij is ook niet droger, scherper, harder, meer gedefinieerd. Never nooit niet als je eerlijk jureert dat Arnold zou mogen winnen van Kevin.
 
Roellie Winklaar in 2008;)
Met gemak won die daar van Arnold any given day!

Arnold zit proportioneel niet beter in elkaar.
Zijn symetrie is ook niet beter. Zijn maten zijn ook niet beter. Hij is ook niet droger, scherper, harder, meer gedefinieerd. Never nooit niet als je eerlijk jureert dat Arnold zou mogen winnen van Kevin.



Idd!.. mooi gezegt! wat Arnold betekend/heeft gedaan voor de sport staat hier buiten.. dat is enorm natuurlijk
 
..

1996-noc-156.jpg
 
Voor mij is het gewoon ongewtijfeld arnold. Ik vind bodybuilders van vandaag wel eens leuk om naar te kijken maar het is niet mooi. En ik zie bodybuilding toch als een soort kunstvorm en daar valt het hedendaag bodybuilding niet in.

Wat zijn ooit de juiste proporties ? ik weet niet of dat echt bestaat perfect proporties tegenover andere spieren. Het is gewoon een illusie. Als je bijvoorbeeld een dexter jackson hebt ik vind dat hij er nogal saai gespierd uitziet hij lijkt wel perfecte proporties te hebben volgens iedereen maar voor mij doet em dat niet.

Als je kijkt naar arnold dan heeft ie aantal spiergroepen die fel uitkomen en dat vind ik juist mooi en interessant.

arnold-schwarzenegger-big.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

arnold-schwarzenegger-bodybuilding-pic.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

arnold_schwarzenegger_tired_workout.jpg
 
roellie winklaar in 2008;)
met gemak won die daar van arnold any given day!

Arnold zit proportioneel niet beter in elkaar.
Zijn symetrie is ook niet beter. Zijn maten zijn ook niet beter. Hij is ook niet droger, scherper, harder, meer gedefinieerd. Never nooit niet als je eerlijk jureert dat arnold zou mogen winnen van kevin.

+1
 
Back
Naar boven