MuscleMeat

Beste combinatie spiergroepen?

Bezoekers in dit topic

Doe ook liever Rug Triceps en Borst Biceps, heb anders na borst niet veel kracht meer om nog deftig triceps te trainen. Gaat goed zo, groei gaat goed.

Uitproberen voor een paar weken anders
 
Persoonlijk denk ik dat 't een niet beter of slechter is dan 't ander. Bij borst/triceps en rug/biceps zit 't voordeel 'm in de rust die je je armen kunt geven. Bij borst/biceps en rug/triceps denk ik dat je je armen met wat zwaardere gewichten kunt aanpakken omdat er weinig voorvermoeiing is.

De kracht zit 'm in mijn ogen in het varieeren van schema's en intensiteit. Steeds een andere prikkel geven. Wanneer ik een split zou doen met daarin borst/biceps en rug/triceps zou ik in een volgend schema kiezen voor een indeling waarin ik m'n armen meer rust kan geven.
 
bij een 3 dagen split snap ik er niks van dat mensen wel schouders en benen samen trainen en zich dan druk maken over borst/bic rug/tric enz.
want;
ik zou altijd benen een eigen dag geven
bv; push / benen / pull (is ook een mooi schema als je bv om de dag traint)
of; bo+bi+tri / benen / rug+sch
of; rug+borst / benen / Sch+bi+tri
 
Laatst bewerkt:
En waarom is dat beter? Waarom zou je niet borst-biceps en rug-triceps doen, zodat je je armen effectief twee keer per week traint?

Omdat je je spieren ook rust wilt gunnen. Gewoon 1 dag borst triceps keihard trainen. En dan gwn laten rusten tot volgende week. Zo zie ik het.
 
Voor mij werkt borst met biceps, rug met triceps het best. Zo kan ik tot het uiterste gaan.
Kies gewoon wat het beste voor jou werkt.
 
Back
Naar boven