- Waardering
- 71.916
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
MooiIk vind het niet alleen mooi maar ook helemaal prima zo.
De groet'n
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MooiIk vind het niet alleen mooi maar ook helemaal prima zo.
De groet'n
Albert Heijn verkoopt ze alleen maar.Wie is ouder, en/of eerder begonnen met pepernoten?
Albert Heijn of meneer bolletje ?
Very, very interdasting, zeker nu Sinterklaas weer bijna in aantocht is:hahaha pepernoten noemen maar het naar kruidnoten laten smaken, zulke mensen moeten echt een nekschot krijgen...
Kruidnoten heb ik liever dan pepernoten.@Wengstertje ik heb het idee dat jij ook niet vies bent van een pepernootje of tien.
Ze zijn ook gruwelijk lekker die krengen. Maakt me niet uit welke soort.Kruidnoten heb ik liever dan pepernoten.
Maar ik heb al 2 zakjes liggen inderdaad voor na de wedstrijden haha.
De pepernoten smaak is goedgekeurd. Smaakt naar taai taai. Anijs is iets te aanwezig, maar verder prima!top ik ben benieuwd, kruidnoten zal gewoon een beetje zoals speculaas zijn namelijk pepernoten is wel echt een smaak op zichzelf.
so let me know please
taai taai is dan weer totaal anders dan kruidnoten haha.De pepernoten smaak is goedgekeurd. Smaakt naar taai taai. Anijs is iets te aanwezig, maar verder prima!
Zal het goed doen door de oats.
jammer dat naturel alleen in 2,5kg is de laatste tijdMYPROTEIN Whey Protein Isolate 5kg = € 179.99 - 35% (code: 35BEST) - € 5 korting voor bestelling boven € 65 = € 111.99 = € 22.40 / kg is een redelijke prijs voor isolaat.
Naturel is zo viedjammer dat naturel alleen in 2,5kg is de laatste tijd
gewoon wat kaneel erdoor. ik moet niet denken aan 5kg aardbei oid
Vanochtend in de app van myprotein de whey impact besteld met 35best. 35% korting + 5% extra in app aankoop korting + € 10,- korting ivm boven de € 30,-.MYPROTEIN Whey Protein Isolate 5kg = € 179.99 - 35% (code: 35BEST) - € 5 korting voor bestelling boven € 65 = € 111.99 = € 22.40 / kg is een redelijke prijs voor isolaat.
iso of concentraat ?Vanochtend in de app van myprotein de whey impact besteld met 35best. 35% korting + 5% extra in app aankoop korting + € 10,- korting ivm boven de € 30,-.
€ 83,10 voor 2 zakken van 2,5kg is € 16,62 per kg
vers fruit blendertje ....hoppagewoon wat kaneel erdoor. ik moet niet denken aan 5kg aardbei oid