MuscleMeat

Beste eiwitdeals op dit moment

je wilt post training gewoon zo min mogelijk vetten benutten, helemaal als je ook nog eens met insuline werkt enzo. dus als er dan 8 gram vet in je whey zit ipv minder dan 1 gram, maakt het wel uit ja denk ik ivm opname van de carbs die je erbij eet
Allereerst vergelijk jij nu een Isolaat met een concentraat. Daarnaast laat jij het nu overkomen alsof jij 100 gram whey na een training nuttigt.

Laten wij voor het leuke doen alsof jij dit doet. Ik zou met een gerust hart mijn auto erom verwedden dat jij geen milligram verschil in opgebouwde spiermassa bemerkt indien jij van whey zou wisselen. Hierbij ga ik er dan gemakshalve even van uit dat er door het nuttigen van concentraat geen verteringsproblemen ontstaan, iets dat wel een valide reden is om isolaat boven concentraat te plaatsen.

Iemand focust zich op het behalen van max resultaat, en neemt supps en gear hiervoor. Dit topic gaat om Beste Whey deals, qua prijs/kwaliteit, niet of het voor Jantje of Pietje scheelt in te behalen massa/fysiek. Je hebt als wedstrijd bodybuilder een plan, en daar houd je je aan, klaar !
Er zijn ook mensen die whey nemen voor het slapengaan, en anderen die langzaam opneembare als Caseïne nemen. Tja, ieder zijn keuze !

je wilt post training gewoon zo min mogelijk vetten benutten, helemaal als je ook nog eens met insuline werkt enzo.
Als je fasted traint misschien wel, maar anders kan het juist onverstandig zijn aldus Eric Serrano (de voormalig dokter van Meadows).

Bekijk: https://m.youtube.com/watch?v=GoyIHQCjiyg&list=PLNAUreWTt_ShDfE0KO9hmmoym6TJ2ezh9&index=10

Als je ook nog eens steroïden gebruikt dan worden enkelvoudig onverzadigde vetzuren nog belangrijker

Bekijk: https://m.youtube.com/watch?v=CwPyn5kekR8&list=PLNAUreWTt_ShDfE0KO9hmmoym6TJ2ezh9&index=9&pp=iAQB

Zegt degene die het onderwerp aan sneed. Vermakelijk.

Met code BL40 bij bodylab: 46,79 voor 2kg whey

Als je fasted traint misschien wel, maar anders kan het juist onverstandig zijn aldus Eric Serrano (de voormalig dokter van Meadows).

Bekijk: https://m.youtube.com/watch?v=GoyIHQCjiyg&list=PLNAUreWTt_ShDfE0KO9hmmoym6TJ2ezh9&index=10

Als je ook nog eens steroïden gebruikt dan worden enkelvoudig onverzadigde vetzuren nog belangrijker

Bekijk: https://m.youtube.com/watch?v=CwPyn5kekR8&list=PLNAUreWTt_ShDfE0KO9hmmoym6TJ2ezh9&index=9&pp=iAQB

is Meadows niet dood ?

Nog even over ESN.
zonder korting
Schermafdruk van 2024-11-05 10-51-56.png

Met de 20% korting
Schermafdruk van 2024-11-05 10-52-52.png

is dit een goeie actie? 6 euro!! Bij Etos
4486AA5B-C196-4B14-A0FF-ACF83FF2ED0D.jpeg

Waarschuwing voor MyProtein: ik heb mijn bestelling op een (op hun site te kiezen) afhaalpunt laten bezorgen. Na ontvangstbericht ben ik daar naartoe gegaan om vervolgens te horen dat ze het pakket geweigerd hebben omdat het met PostNL werd bezorgd en ze alleen DPD ontvangen. Via de track & trace na wat doorklikken via tussenpartijen bij PostNL uitgekomen en gezien dat het pakket inmiddels is terug aangekomen bij MyProtein ergens in Den Haag. Lang zitten zoeken naar een telefoonnummer op de site van MyProtein, niet kunnen vinden. Ik had zonder account aan te maken besteld, en dan is de enige optie die ik vond via text message. Daar eerst vragen van een chatbot moeten antwoorden, daarna kreeg ik na 4 uur (!) eindelijk een medewerker in de chat. Die stelde vervolgens weer een reeks vragen en daarna niets meer vernomen, ook niet na enkele vragen over de voortgang. De volgende dag weer gevraagd, kon ik weer door de chatbot heen, het gesprek leek 'gereset'. Na de chatbot dit keer helemaal geen reactie. Nu heb ik maar een account aangemaakt en via die account een bericht kunnen sturen, maar weer afwachten.

Ik heb eerder ook een keer besteld en toen is het feilloos verlopen, maar dit keer ellende: als het verkeerd gaat, gaat het ook goed verkeerd en ze hebben er alles aan gedaan om je ontmoedigen contact op te nemen.

Laatst bewerkt:
Denk dat ik nog lang kan wachten op eiwittdeals van 60euro voor 5kg?
Mijn myproteine stash van toen der tijd 5kg voor 50-60€ is op aan het raken, helaas.
Gisteren 71euro 5kg myproteine via hun app.
Beter als dit wordt het niet meer denk ik.

€72,39 voor 5kg whey en €38,24 voor 2,5kg bij Myprotein met code: merijn

5 kilo whey via de app nu €13,50 per kilo

IMG_8486.png

Terug
Naar boven