MuscleMeat

Beste en slechtste eiwitreep

Bezoekers in dit topic

Goud

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2016
Waardering
25
Lengte
1m74
Ik hou van eiwit repen! Een manier om van een chocolade reep te genieten en wat eiwitten binnen te krijgen.

Ik heb er veel geprobeerd en ben heel vaak teleurgesteld. Dus laten we elkaar helpen en elkaar de beste en slechtste eiwitrepen ( qua smaak ) te vertellen. Ik vind zelf trouwens dat de verhouding van kcal en eiwit 100:10 moet zijn.

Lekkerste: Barebells Salty Peanut
barebells_salty_peanut_820x.png
barebells_protein_bar_salty_peanut_530x@2x.jpg

Chocolade buitekant. Zachte chocolade nougat achtig binnen kant met een glazuur achtig vulling en nootjes. Maar 200 kcal en 20 gr protein!

Je kan em halen bij albert heijn. Wel prijzig. 2.50 denk ik. Maar bij body en fit heb je nu eiwit acties. Haal dit!

Slechtste: Quest Chocolate Peanut Butter
quest-protein-bar-chocolate-peanut-butter-review-2.jpg

Gadverdamma wtf is dit. Smaakt chemisch. Proef geen pindakaas. Is van buiten en binnen hetzelfde. Ik heb mensen een hap laten nemen van dit en iedereen vond het goor. Heb 12 stuks gehaald want was goedkoper. Ik dacht Quest is bekend, moet wel goed zijn. NOPE. Geen aanrader.

Bonus: Pro Dynamics Peanut Caramel ( KRUIDVAT )
Kruidvat-Pro-Dynamics-Peanut-Caramel-Protein-Bar-4054030-1.jpg

Deze is echt lekker. Smaakt gwn naar Snickers! Kcal aan de hogere kant. Ik denk 240. En eiwit 18. Maar deze is ook echt een aanrader!

PS: doe een reep even in de magnetron en je hebt een choco toetje. Mm mm mmm.

Ben benieuwd naar jullie bars

Laatst bewerkt:
Slechtste Eat Clean Bar van bodylab.

Taaie lap deeg

De beste blijft de Delicious crunchy protein bar van XXL(nu ook 20% korting op eiwitrepen) en dan de white chocolate caramel, white chocolate kokos en dan als lekkerste toch wel de strawberry celebrationdrool:. De Oh Yeah bars vind ik ook erg lekker, heb vorige keer de almond & fudge brownie gepakt en als je die even in magnetron doet heb je echt een heerlijke reep. Verder vind ik de quest bars niet te vreten, heb er verschillende op en allemaal zo droge repen, niet te doen.
De snickers en mars bars zijn ook erg lekker maar vind ze te duur voor zo'n reepje. Milkyway lijkt me ook wel lekker..

De Barebells zijn in het algemeen inderdaad veruit de beste imo...
Cashew Caramel is ook echt een aanrader!!

Die delicious crunchy bars van XXL zijn idd heel lekker maar ook hoog in kcal. Heel lekkere smaak maar de kcal zijn er ook naar...

De snickers en mars bars zijn ook erg lekker maar vind ze te duur voor zo'n reepje. Milkyway lijkt me ook wel lekker..

Bodyenfit heeft protein korting. Heb 18 stuks mars gekocht voor 1.33 per stuk!

Die van Barebells heb ik sinds een paar weken ontdekt. Bij de AH To Go (ideaal als je op een andere locatie moet werken en met de trein moet, dan neem ik mijn dagelijkse kwark nooit mee).

Die pinda is erg lekker.

Verder heb ik recent 10 repen Barebells coconut op de kop getikt met 33% korting bij de AH (omdat ze bijna over de "ten minste houdbaar tot" datum waren; lekker boeiend; THT datum is alleen een indicatie, sommige dingen kun je nog weken/maanden daarna opeten). Kokosnoot is een van mijn favo dingen dus ik blij.

Overigens stonden er nog tientallen Barebell repen met 33% korting op de schappen vanwege die THT datum. Ik vrees dat die uiteindelijk allemaal zijn weggegooid. Achteraf had ik beter met die AH kunnen afspreken dat ik ze voor een vriendelijk prijsje over zou nemen; weggooien kost AH alleen maar geld.

Het voordeel van de Barebell repen is dat er relatief erg weinig vet en suiker in zit, in vergelijking met andere repen.

En ze smaken ook niet super zoet. Zowel die pindareep als de kokosreep zijn goed te doen, zonder al te (kunstmatig) zoet te smaken. Prima te doen. :)

Ik heb andere repen gezien bij de AH en de AH to Go, daar schrik je gewoon van het verschil in macro's soms. En de duurdere zijn lang niet altijd gezonder qua macro's.

Andere repen heb ik volgens mij nog niet geproefd.

De low carb protein reep van XXL en dan met name de chocolate fude.

Ik vind zelf trouwens dat de verhouding van kcal en eiwit 100:1 moet zijn.
Barebell is ideaal! Zoals ik al schreef hierboven.

KCAL 199/200 op 20g eiwit.

De verhouding is dan 10:1. Misschien bedoelde je dat? Of heb je zin in repen van 2000 calorieen? :p

Jaa
Barebell is ideaal! Zoals ik al schreef hierboven.

KCAL 199/200 op 20g eiwit.

De verhouding is dan 10:1. Misschien bedoelde je dat? Of heb je zin in repen van 2000 calorieen? :p
Precies dat bedoelde ik! Perfect

Fcb Sweden heeft prima repen, goeie smaak en dito voedingswaarde

Heb zelf ook heel lang gezocht. Over het algemeen zijn het allemaal vieze chemisch smakende en vooral kleffe repen...
De delicious crunchy bars van XXL zijn absolute winnaars en voor iedereen wel een lekkere smaak te kiezen!
Had goede hoop op de mars en snickers. Mars is ook klef. Snickers was eerste bestelling erg lekker met veel pinda's. Tweede keer kleffe zooi en leken de pinda's op bij de bereiding/fabricage...
Btw calorieën boeit me niets, eiwitten rond 20g is fijn.

Fcb Sweden heeft prima repen, goeie smaak en dito voedingswaarde
Snel even gekeken op hun eigen website, ze hebben blijkbaar meerdere repen in assortiment (mealpro, probar, big bite ...). Allemaal al geprobeerd of doel je op één in het bijzonder?

Delicious crunchy bars, lights out, topic over.

Bodyenfit heeft protein korting. Heb 18 stuks mars gekocht voor 1.33 per stuk!

Alleen weet je bij hen niet of er stiekem 20% meer suiker en 20% minder eiwit in zit.

Alleen weet je bij hen niet of er stiekem 20% meer suiker en 20% minder eiwit in zit.

Je hebt gelijk. Op site klopt niet. Zit eigenlijk 25 ofzo meer kcal in en 3 meer eiwit. Gnog steeds goede

Deze ben ik ook nog steeds erg nieuwsgierig naar.
Prima repen. Had toen volgens mij 48 stuks voor 25 euro. Maar ze zijn niet te vergelijken met een xxl crunchy, of mars protein bar. Taaie hap vergeleken met dat.

Myprotein cookies ook nooit verkeerd eigenlijk. Nieuwe carbcrushers zijn ook erg lekker
Maar xxl crunchy #1

Back
Naar boven