MuscleMeat

BESTE FATBURNER ?!?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ervaringen mee?
Nu net mee bezig, na 3 dagen merkte ik al dat mijn uithoudings vermogen met zo'n 75% gestegen is. Kreeg het aanbevolen door een ander forum lid.
 
Nu net mee bezig, na 3 dagen merkte ik al dat mijn uithoudings vermogen met zo'n 75% gestegen is. Kreeg het aanbevolen door een ander forum lid.
En hoe gaat het met de slaap (ik zie dat je van endurabolin een cap 's morgens en één 's avonds voor het slapen moet innemen)? Ga je af en toe een update geven in het sarms-topic? Ik ben al wel zeker benieuwd na de resultaten!
 
Goeie namen ook:

{4-[({4-methyl-2-[4-(trifluoromethyl)phenyl]-1,3-thiazol-5-yl}methyl)sulfanyl]-2-methylphenoxy}acetic acid
5-Aminoimidazole-4-carboxamide ribonucleotide (AICAR) 5 mg
 
Goeie namen ook:

{4-[({4-methyl-2-[4-(trifluoromethyl)phenyl]-1,3-thiazol-5-yl}methyl)sulfanyl]-2-methylphenoxy}acetic acid
5-Aminoimidazole-4-carboxamide ribonucleotide (AICAR) 5 mg
Gewoon GW501516 en aicar
 
Zo gewoon is het ook weer niet ;)
 
En hoe gaat het met de slaap (ik zie dat je van endurabolin een cap 's morgens en één 's avonds voor het slapen moet innemen)? Ga je af en toe een update geven in het sarms-topic? Ik ben al wel zeker benieuwd na de resultaten!

Hmm ik zou het idd eventjes doen, denk dat meer mensen het interessant vinden. In ieder geval slaap ik heel goed, wat juist slecht was VOOR dat ik eraan begon. Wel droom ik echt heel veel. In principe maakt het niet uit wanneer je het neemt is mij verteld. Ik neem het nu een uur voor de training. Ga ermee spelen nog misschien dat het op andere tijden mij beter schikt.
 
Hmm ik zou het idd eventjes doen, denk dat meer mensen het interessant vinden. In ieder geval slaap ik heel goed, wat juist slecht was VOOR dat ik eraan begon. Wel droom ik echt heel veel. In principe maakt het niet uit wanneer je het neemt is mij verteld. Ik neem het nu een uur voor de training. Ga ermee spelen nog misschien dat het op andere tijden mij beter schikt.
Dat dromen herken ik dan wel. Normaal herinner k me geen dromen, met gw had ik er soms 3 in een nacht
 
Ik krijg steeds meer interesse erin.. Mss toch eens een potje of twee bestellen :D
 
T5 blijft het beste.
 
Ik krijg steeds meer interesse erin.. Mss toch eens een potje of twee bestellen :D
Als je wilt kun je mij DM'en, zodat je iig geen troep koopt..
 
Fat Burners Zijn helemaal niet nodig. Denk je echt dat een fat burner je helpt terwijl het niet te vertrouwen is(Ik vertrouw zulke supplementen voor geen een fuck). Maak gewoon een perfecte voedingsschema voor je bulk/cut en de rest weet ik niet meer.
Waarom vertrouw je het niet? Koop je bij b&f? Het zal geen wondermiddel zijn maar zodra het honger kan onderdrukken, jou een wakker gevoel kan geven (cafeïne) en jou een vrolijk gevoel kan geven (tyrosine) dan is t toch een leuke aanvulling? Of het het geld waard is is een andere kwestie, dat denk ik zelf ook zeker niet..
 
GW-501516 is ontzettend goed voor fat loss, met m'n dieet ging ik zo ontzettend snel daarmee, ook geen nare side effects etc. Olympus is overigens troep, geen GW van dat merk nemen.
 
Wat ook goed werkt is al je voedingsstoffen binnen 8 uur binnen werken, en daarna 16 uur lang niks. (Dus bijv. van 12:00 tot 20:00)
 
Wat ook goed werkt is al je voedingsstoffen binnen 8 uur binnen werken, en daarna 16 uur lang niks. (Dus bijv. van 12:00 tot 20:00)
???
 
Gast, zo bedoel ik niet. Sommige Fat Burners werken wel en nee, ik koop het niet bij de b&f.

En ik had het eens niet over cafeïne en tyrosine.

uhm im 9/10 fatburners zit Cafeine en tyrosine dat bedoelde hij ermee te zeggen, voel je niet gelijk zo aangevallen kind.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven