MuscleMeat

BESTE FATBURNER ?!?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_142831

Novice
Lid geworden
3 mrt 2015
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m85
Ja mensen ik ben opzoek naar een goede fatburner.

Zo heb ik me wat geinformeerd over de volgende fatburners:
Lipo6x
Ripped
Fat Attack

wat vinden jullie de beste fat burner en welke raden jullie mij aan?!?!
en wat vinden jullie de voor en nadelen?

ps; (geen illegale zooi zoals clen of t-5)
 
Ananasdieet
 
De beroemde parkinson-stack:
160mcg clenbuterol
100mcg T3
50mg ephedrine
250mg caffeine
 
Yohimbe, clen, t3 en dnp is overnight abs brah
 
:D:D:D En nu ff serieus boys & girls?!

Wat raden jullie aan van de legale supps????
 
*zucht*
Ik heb het eerder gezegd
De beste manier om het vet rond jouw buik weg te krijgen is het smeren van pindakaas. Ja echt, dit klinkt heel raar, maar pindakaas bevat bepaalde vetzuren die aan bepaalde receptoren binden op de vetcellen die een proces genaamd 'lipolyse' stimuleren. Dat betekent kortgezegd dat er vet wordt vrijgemaakt uit de vetcellen, die vervolgens ergens anders worden gebruikt, zodat je verhoudingsgewijs meer vet verliest rond je buik. Het handigste is om dit voor het slapen gaan op je buik te smeren en af te dekken met wat van dat keukenfolie. Let wel op dat je geen light pindakaas oid. haalt, daarin is de concentratie van deze vetverliesstimulerende vetzuren veel lager. Succes!
 
:D:D:D En nu ff serieus boys & girls?!

Wat raden jullie aan van de legale supps????

Vooruit. Legale fatburners zijn zonde van je geld. Dus koop van dat geld: kip, eieren, rijst & groente. Ga 500 kcals onder je onderhoud en verlaag steeds meer tot je 6% bodyfat bereikt. Succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Legale fatburner is niks daarom gewoon t5 man.
 
*zucht*
Ik heb het eerder gezegd
De beste manier om het vet rond jouw buik weg te krijgen is het smeren van pindakaas. Ja echt, dit klinkt heel raar, maar pindakaas bevat bepaalde vetzuren die aan bepaalde receptoren binden op de vetcellen die een proces genaamd 'lipolyse' stimuleren. Dat betekent kortgezegd dat er vet wordt vrijgemaakt uit de vetcellen, die vervolgens ergens anders worden gebruikt, zodat je verhoudingsgewijs meer vet verliest rond je buik. Het handigste is om dit voor het slapen gaan op je buik te smeren en af te dekken met wat van dat keukenfolie. Let wel op dat je geen light pindakaas oid. haalt, daarin is de concentratie van deze vetverliesstimulerende vetzuren veel lager. Succes!
:D:D:D:D:D HAHAHAHA ze wordne steeds beter
 
Vooruit. Legale fatburners zijn zonde van je geld. Dus koop van dat geld: kip, eieren, rijst & groente. Ga 500 kcals onder je onderhoud en verlaag steeds meer tot je 6% bodyfat bereikt. Succes!

Okee snap ik een goed dieet is heel belangrijk,

maar zoiets als cafeine pillen of een fatburner is nutteloos?
 
Okee snap ik een goed dieet is heel belangrijk,

maar zoiets als cafeine pillen of een fatburner is nutteloos?
Caffeine is voornamelijk voor energie te nemen, echt vet ga je daar niet mee verbranden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Okee snap ik een goed dieet is heel belangrijk,

maar zoiets als cafeine pillen of een fatburner is nutteloos?
Het enige wat fatburners doen is je meer energie door de dag geven omdat je minder eet, en je honger een beetje stillen.

Wil je echt werkende zooi dan moet je toch aan "illegale" spullen gaan. Al met al gaat het snelst met een goed voedingsschema.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
?
Is gewoon legit hoor. Kijk maar naar mijn abs. Bereikt middels de pindakaas-methode, samen met het ananasdieet.
Poe dat ananasdieet lijkt mij idd ook wel een 10/10. Ruben baars zegt zelfs dat het anabool kan werken.
 
Het enige wat fatburners doen is je meer energie door de dag geven omdat je minder eet, en je honger een beetje stillen.

Wil je echt werkende zooi dan moet je toch aan "illegale" spullen gaan. Al met al gaat het snelst met een goed voedingsschema.
Okee, maar ik hoorde dat zoiets als t-5 ook je uithoudingsvermogen vermindert of is dit onzin?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven