Fitness Seller

Beste/goedkoopste manier voor dumbbell uitbreiding? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Appelstroop

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 jun 2013
Berichten
288
Waardering
138
Lengte
1m97
Massa
85kg
Hoi. Ik heb op dit moment standaard 15 kg dumbbells (totaal). Alleen begint dit te licht te worden dus vroeg ik mij af wat ik moet doen.

Ik denk nu aan twee opties:

1: Zo'n verstelbare dumbbell set kopen, die je erin klikt, schijf draait en de juiste pakt. Betreft deze twijfel ik of ik voorlopig genoeg zou hebben aan een 2x 24kg of beter gelijk voor 2x 40kg kan gaan. Ik ben nog beginner, ik sta aan het begin van het avontuur.

2: Ik heb dus al een halterset/rek incl best wat gewichten. Ze zijn wel vrij groot. Kan dit gebruikt worden als dumbbell? Simpelweg een stang kopen en deze erop doen? Dit las ik in de sticky namelijk maar het klinkt alsof dat toch niet past betreft dat het mijn lichaam raakt met bv de dumbbell bench press of wel?

Thanks!:)
 
Is dit een goede? 2x 40kg. Ik kan m nergens op internet vinden.
Screenshot_20220511-122318_Marktplaats.jpg
is
 
Ken iemand die er 2 van Bowflex heeft, volgens mij ook 2x41kg, geen idee hoe duur die dingen zijn maar zijn wel echt super degelijk :)
Deze ken ik niet.

Huh, ik ben aan het Googlen naar die foto van jou. Active Panther 40kg dumbbells en ik krijg alleen maar standaard schroef dumbbells. Niks wat lijkt op dat plaatje...
 
Ik heb zelf powerblocks, kost wat maar heb je in principe de rest van je leven.
Die heb je in drie stages dus kan je uitbreiden als je geld hebt en aan het volgende level toe bent. Ik had eerst stage 1&2 gekocht maar twee maanden later ook al stage 3. Dusja het kan snel gaan haha.

Sommige van die verstelbare zijn heel groot als je hoger in gewicht gaat waardoor een benchpress bijv lastiger te doen is, hou daar rekening mee.