Fitness Seller

Beste/goedkoopste manier voor dumbbell uitbreiding?

Bezoekers in dit topic

Ja als je echt een homegym wilt zou ik niet te snel besparen. En inderdaad uitkijken met al die fake alibaba resellers.

Zou zonde zijn als je een dumbell press doet en die dumbell dondert uit elkaar op jou haha

En gewoon marktplaats in de gaten houden voor losse stangen en schijven, soms kan je die best wel goedkoop overkopen als ze gaan verhuizen bijv.
 
Ja als je echt een homegym wilt zou ik niet te snel besparen. En inderdaad uitkijken met al die fake alibaba resellers.

Zou zonde zijn als je een dumbell press doet en die dumbell dondert uit elkaar op jou haha

En gewoon marktplaats in de gaten houden voor losse stangen en schijven, soms kan je die best wel goedkoop overkopen als ze gaan verhuizen bijv.
Of verkopen ze het omdat ze zo nodig moesten beginnen met sporten in de lockdown maar vervolgens niets ermee gedaan hebben.
 
Ja als je echt een homegym wilt zou ik niet te snel besparen. En inderdaad uitkijken met al die fake alibaba resellers.

Zou zonde zijn als je een dumbell press doet en die dumbell dondert uit elkaar op jou haha

En gewoon marktplaats in de gaten houden voor losse stangen en schijven, soms kan je die best wel goedkoop overkopen als ze gaan verhuizen bijv.
Ik heb een homegym gebouwd ja. Dit is mijn eerste week dat ik train. Voorlopig kan ik er wel mee vooruit denk ik, enkel is het vervelend dat m'n schema zegt dat ik de dumbbell bench press moet doen in 4-6 reps en dat haal ik nu dus met 15 kilo. Dus ik zal wel ff kijken hoe ik op goedkopere wijze de huidige stangen kan uitbreiden en in tussentijd maar meer reps doen. Tot 15 reps wel oke toch, zonder dat het endurance wordt.
20220508_224437.jpg
 
Oh maar dat is al een mooie setup. Je hebt daar toch dumbells met schroefdraad? Dan kan je daar toch grotere schijven aan hangen
 
Oh maar dat is al een mooie setup. Je hebt daar toch dumbells met schroefdraad? Dan kan je daar toch grotere schijven aan hangen
Ja klopt maar ik kon zo 123 niet vinden welke ik daarvoor moet kopen.
 
5KG schijven hebben een diameter van ~22cm
 
Dat was ook een van mijn eerste aankopen voor m'n garagegym, 2 losse db stangen 30mm met een zootje atx 5kg schijven en 4x2.5kg en 4x1.25kg.
Wat ik al snel zeer vervelend vond worden is dat die moeren om alles vast te draaien heel snel weer los gingen zitten tijdens een oefening.. Hoe vast je ze ook maar draaide..
Dus weer verkocht en voor hex dumbbells gegaan zoals ik gewend was van de commerciële sportschool. Mja, das niet de goedkoopste oplossing natuurlijk 😅
 
Back
Naar boven