XXL Nutrition

Beste gunstigste baan voor BB

Bezoekers in dit topic

supreme

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2005
Berichten
4.107
Waardering
44
Lengte
1m93
Massa
83kg
Wat vinden jullie een goede baan, om met BB te combineren.

Even uitleggen...

als je van half 9 tot 5 uur gewoon normale tijd werkt, en je moet veel eten om aan je behoeftes te komen, en savonds train je.

Ik denk dat een werkgever niet atlijd akkoord gaat dat jij om de 2/3 uur hele maaltijden zit te eten.

Wat vinden jullie of denken te vinden...een goede baan voor Bodybuilding, waarbij je wel gewoon kan eten etc.?
 
Lui op je kont achter een bureau bij een non profit organisatie. Amper druk en veel vrijheid.

Werk zelf overigens bij een organisatie die wel profit maakt, maar het is niet het eerste doel gelukkig. Dus druk is nog steeds redelijk laag en de vrijheid groot.
 
een baan waarbij je gewoon goed voelt. k denk niet dat dat per se heel licht werk hoeft te zijn.

@EricR: mooi doel hoor :D
 
ik denk dat zelf in een gym werken ideaal is (best een beetje een hardcore gym).
 
zelfstandig zijn en niet te druk hebben, kan je helemaal bepalen wat en wanneer je wat doet. En anders een bedienden job met niet teveel stress. Vond ik die maar...
 
Ja, zelf een hardcore gym starten :thumbs:
Ik start 28 augustus als PC technieker, als ik daar ni tijdig kan eten zal er toch een rel ontstaan :D
Maar denk ni dat het een probleem zal zijn.
 
Natuurlijk is een ambtenaar, leraar of uitkering-trekker een perfecte baan voor een BB-er. Maar als je als verhuizer, tuinarbeider, dokwerker of bouwvakker werkt en eet zoals tien uitgemergelde soemaliers, moet je toch monsterlijk sterk kunnen worden; mits je hier verantwoord bij traint en niet een 5daags splitschema volgt? Daar heb je dan - wat mij betreft - meer aan.
 
Als je een beetje aanleg hebt voor technische IT-banen zit je ook goed. Moet je alleen niet bij een detacheerder terecht komen. Maar technisch werk hebben de meesten toch de ballen verstand van. Als je zegt dat een project twee weken duurt dan duurt het gewoon twee weken.
 
ik zit bij de bewaking
 
amilo zei:
ik zit bij de bewaking
Ik hoorde van iemand dat er daar veel onregelmatige uren bijkomen soms?
 
Ik werk als postbode. Weet niet of het de ideale baan is, maar ik heb veel vrijheid, kan eten wanneer ik wil, ben in beweging en ben vroeg klaar om 's middags lekker te trainen.
 
Ik werk in de IT en dat is zeer goed te combineren.
Moet alleen zorgen dat ik niet te gestressed raak, werk zeer katabool.
 
Big_T zei:
Ik hoorde van iemand dat er daar veel onregelmatige uren bijkomen soms?

0630 t/m 1500
1500 t/m 2300
2300 t/m 0630 en in het weekend 2 ploegen

ik heb daar alle tijd om te rusten en te eten dus voor herstel is tijd zat
 
Ik zit achter een bureautje, kan eten wanneer ik wil en op een afstand van 2 meter staat een koelkast en een aqua system :cool:

antwoord : kantoorwerk dus
 
en ik werk 4 weken en ben dan een hele week vrij
en van het ploegengeld kan ik mooi mijn supps kopen
 
Als je een relaxte baan wil verdien je meestal ook slecht. Als dat het je waard is voor het bb'en zou ik of ambtenaar worden of net zoals Ericr zegt bij een non profit organisatie gaan werken. Wel gaan soliciteren als je je geitenwollen sokken aanhebt he, anders nemen ze je nooit aan :D ;)
 
Yep, gewoon een IT baantje :P Zo kan je elke 2 a 3 uur even achter je bureau vandaan kruipen en naar de koelkast in de kantine sloffen :)

P.S> Niet the ambitieus worden in je werk, anders maak je promotie en is het gedaan met de rust!
 
AMBTENAAR BIJ DE OVERHEID as je ziet wat die gasten doen
 
Back
Naar boven