Fitness Seller

Beste gunstigste baan voor BB

Bezoekers in dit topic

leerkracht
 
bouwvakker , portier
 
CATERING eten is gratis werk is rustig om de 2/3 uur pauzen en ben altijd om half 4 klaar echt een top.

baan verdiend alleen ruk
 
Thuiswerken net als ik :D ik werk als webdeveloper en omdat ik thuis werk heb ik best veel vrijheid. Moet wel 8uur per dag werken, maar kan dat redelijk zelfstandig indelen en eten wanneer ik wil. Ik werk meestal van 8:00 tot 16:30. Alleen af en toe wel veel stress...
 
koetje zei:
bouwvakker , portier

In dat laatste geval ben je ook gauw 7 uurtjes achtereen aan het werk zonder pauze, en terwijl je voor de deur staat kun je moeilijk een rijstmaaltijd met kipfilet naarbinnen werken.

Met carnaval en dat soort rotzooi maak je al gauw dgn van 12-14 uur zonder pauze te hebben.
 
bouwvakker is ook zeker niet ideaal, zwaar werk en in alle weer dus...
 
Administratie, eten wanneer ik 't wil, en zittend werk, you gotta love bulking.
 
Ik weet de beste baan als BB...


APOTHEKER

Drie keer raden welke studie Bart gaat doen... :eyebrow:
 
Ik werk achter een bureau in een kippen fabriek :D koelkast 50 cm van me vandaag en gratis kip wanneer ik maar wil.
 
Is uitkeringtrekker ook een baan?
 
ja, een baan van de staat
 
Dopedealer....voldoende vrije tijd, geld genoeg en genoeg skinny junkies rondom je huis die je als dumbbell kunt gebruiken.
 
koetje zei:
bouwvakker , portier

Zo'n pretje is dat niet om bouwvakker te zijn en aan bodybuilding te doen.
Ben nu momenteel ook een bouwvakkertje, et hele jaar al iig, maar het is gewoon niet te doen met spierpijn enzo, breekt je op het laatst wel op hoor.

Na de bouwvak zit ik gelukkig op kantoor .. ga dan dus ook wat serieuzer met BB bezig.
 
Leviathan zei:
In dat laatste geval ben je ook gauw 7 uurtjes achtereen aan het werk zonder pauze, en terwijl je voor de deur staat kun je moeilijk een rijstmaaltijd met kipfilet naarbinnen werken.

Met carnaval en dat soort rotzooi maak je al gauw dgn van 12-14 uur zonder pauze te hebben.


portier/ gebouwbewaking je kunt eten als je wil
alleen het nadeel de moeilijke ueren .

in de bouw gaat alles wel goed zijt maar zeker dat je rug breed wordt van het werken .je krijgt vanzelf honger
 
Ik heb verschillende banen gehad en ben nu bv. product manager voor een internet-bedrijf. Ik heb schijt aan alles en doe wat ik wil, ik doe m'n werk goed en combineer dat met mijn levensstijl, voor zover dat mogelijk is. Ik ga dus niet in meetings of bij klanten een shake drinken tussendoor, maar hou wel rekening met m'n maaltijden als ik afspraken maak.

Ik rook niet, drink geen koffie en ga niet onnodig ouwehoeren met collega's. Dus wat is het probleem? Inderdaad, je kunt het jezelf ook moeilijker maken dan het is. Wat jij doet is normaal en dat moet je uitstralen. :evil:
 
Papi Chulo zei:
ik begin na de vakantie als advocaat stagiar......ik vrees het ergste!!! :(

Ik ook, heb gehoord dat je dan wel kan rekenen op 50+ uur werkweek. En even een bakje kwark naar binnen werken?? Je wil die hierarchische bazen niet raar op laten kijken met je blikje tonijn.
 
koetje zei:
portier/ gebouwbewaking je kunt eten als je wil
alleen het nadeel de moeilijke ueren .

in de bouw gaat alles wel goed zijt maar zeker dat je rug breed wordt van het werken .je krijgt vanzelf honger

Ik bedoelde dan ook portier bij een discotheek. Dan heb je geen pauze en met een bak kwark aan de deur staan komt ook zo raar over.

In dat geval moet je zien dat je tussendoor echt ff heel snel wat KH's en eiwitten naarbinnen krijgt.
 
Ik denk dat je als oogarst of tandarts ook altijd netjes kunt eten. Zeker indien je je eigen praktijk hebt. Je laat dan de mensen even in de wachtkamer zitten terwijl je secretaresse je eten opwarmt:D. Perfect toch. En je verdient ineens genoeg om alles te betalen:)
 
Ik zit 5 dgn per week achter mijn pc'tje en kom lekker zo tot rust. En ik kan eten wanneer en hoeveel ik wil, desnoods achter mijn pc.
 
Big Steve zei:
Ik werk achter een bureau in een kippen fabriek :D koelkast 50 cm van me vandaag en gratis kip wanneer ik maar wil.

Nominatie! :D
 
Back
Naar boven