AndroidHealthClinic

Beste gunstigste baan voor BB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zit de hele dag op kantoor. Kan doen wat ik wil en wanneer ik het wil. Zo relaxed dat ik me de t*fus verveel. Ga over een paar jaar mijn eigen gym openen, veel beter. :)
 
hele dag op kantoor. Eten wanneer ik wil.
 
Ideale baan Bijrijder!!!
Je rijd mee met de chaufeur, maar jii kunt eten wanneer je wil!
Heb dit een paar jaar geleden gedaan als vakantiewerk wel relaxt werk.
Ik zat tot de kop van Groningen en diezelfde middag zat ik in Lelystad je ziet wat van het land. En af en toe lever je een pakket( je ) af het enige waar ik niet tegen kan is een schreeuwende baas dan beginnen mijn vuisten te jeuken :D
 
ohw ja, is de topic titel niet een behoorlijk pleonasme? :D
 
Ronnie is fulltime politie-agent :P
 
delguy zei:
Ronnie is fulltime politie-agent :P

neuh hoor.... part time. (hij moet zus en zoveel uur per jaar werken om zn papiertje te mogen houden. geloof iets van 250 uur) Te zien in cost of redemption.
 
Nou ik ben DJ en doe in mijn vrije tijd software schrijven en websites bouwen voor bedrijven das lekkeren combi naast het trainen :)
 
KaLe zei:
hoe kom je daar nu weer bij?

in 'the unbelievable' is ie nog fulltime cop. Ergens moet ik bekennen blij te zijn dat ie geen full-time agent meer is. k vind m hoe langer hoe meer als een domme kracht over komen.
 
builderB zei:
neuh hoor.... part time. (hij moet zus en zoveel uur per jaar werken om zn papiertje te mogen houden. geloof iets van 250 uur) Te zien in cost of redemption.

Hmm ik dacht dat hij in zijn filmpje zei dat hij gewoon 8 uur per week werkte.
 
delguy zei:
Hmm ik dacht dat hij in zijn filmpje zei dat hij gewoon 8 uur per week werkte.

klopt zie vorige post: te zien in 'the unbelievable' dat ie nog fulltime werkt. the cost of redemption laat zien dat ie dat nie meer doet en part-time moet werken
 
builderB zei:
klopt zie vorige post: te zien in 'the unbelievable' dat ie nog fulltime werkt. the cost of redemption laat zien dat ie dat nie meer doet en part-time moet werken

ok :thumbs:
 
Ik heb stage gedaan en doe vakantiewerk voor de moment bij een kleine politiezone als systeembeheerder. Als ik half uurtje vroeger kom zitten die er niet mee in dat ik 2x 15 min meer eet... en 's middags is sowieso een uur pauze dus dan kan ik thuis gaan eten...
 
personal trainer misschien?:rolleyes:
 
sigaren roller, je zit heel de dag en je maakt je eigen uurtjes.
 
builderB zei:
in 'the unbelievable' is ie nog fulltime cop. Ergens moet ik bekennen blij te zijn dat ie geen full-time agent meer is. k vind m hoe langer hoe meer als een domme kracht over komen.
idd, wat zou een crimineel denken als hij dit op straat tegenkomt?

colem5.jpg
 
Werk nu in een doe-het-zelf zaak als vakantiejob, maar ik ga voortstuderen voor accountant, lijkt me de perfecte job. Hele dagen achter een pc zitten :D
 
Metal_Wolf zei:
idd, wat zou een crimineel denken als hij dit op straat tegenkomt?

colem5.jpg

Wel ik zou denken "waar is zijn broek naartoe? En waarom doet hij een pose ipv me te arresteren?" :D
 
MonsterStrength zei:
Wel ik zou denken "waar is zijn broek naartoe? En waarom doet hij een pose ipv me te arresteren?" :D

je ziet het verkeerd, hij IS iemand aan t arresteren. hij hoeft alleen zo te gaan staan en de criminelen rennen de kapitalistische copcar in :D
 
Metal_Wolf zei:
idd, wat zou een crimineel denken als hij dit op straat tegenkomt?

colem5.jpg



'' Pffff.....zn pecs zijn toch niet kogelvrij....*bang* * bang* ''

:D
 
Back
Naar boven