XXL Nutrition

Beste gym in teh world!

Bezoekers in dit topic

Waarom plaatst hij zijn eigen failure op youtube ?

:D
 
Wat een mega gym damn !!!!!!!!!!!!!!!!!

En dat 2de filmpje -_- gay..
 
Mooie gym!! 2de filmpje was grappig :P
 
Dat 2e filmpje :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:


Maargoed leuke gym, alleen ik zou er niet willen trainen, mij te saai
 
dus als ik het goed begrijp, moeten jullie, om van de kleedkamers naar het mannengedeelte te gaan, langs de lounge, door het basketbalveld, de trap op, via de cardiotoestellen, de vrouwentoestellenafdeling en de lichtgewicht vrouwen dumbbells en bankjes, naar het echte mannengedeelte :P pff dan heb je je cardio iig al gehad :D

j/k huge and hightech :O, helaas is daar waarschijnlijk het sociale/knusse wel verdwenen...zou me daar een nummertje voelen en niet meer een persoon :(

@kane : filmpje is echt te vet :roflol:
 
Allemaal technogym shit.. :o totdat je in de 'hardcore roam' komt. :D
 
Allemaal technogym shit.. :o totdat je in de 'hardcore roam' komt. :D
:D
Waar zie jij eigenlijk technogym staan want met dat schudden van de camera begin ik al scheel te zien :grumble::spaz::nut:
 
vermoedelijk geen goedkoop maandabonnement..
 
Ik heb vandaag beelden gezien van de schuur van Wout Zijlstra... als ik kon kiezen wist ik het wel.
 
Erg groot, maar zielloos. Zou niet mijn ding zijn.
 
Veels te groot binnen als je met een oefening klaar bent en je moet naar het volgende toestel moet je een paar 100 meter lopen/zoeken.
Ik train liever in kleine Gyms,het ironische is dat ik in de kleine Gyms met oud spul nog het allerlekkerst getraind heb ook.

Oude Your Physic in Amsterdam,heerlijk krachthonk was dat.
 
wtf, als je daar traint ben je al een half uur kwijt met schijven verslepen vd ene naar de andere kant vd zaal....:D
 
Back
Naar boven