XXL Nutrition

Beste gym in teh world! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

high tech zaal dat eerste filmpie, 2e filmpie, tjah, welke nerd post nu z'n eigen failure op youtube
 
:D
Waar zie jij eigenlijk technogym staan want met dat schudden van de camera begin ik al scheel te zien :grumble::spaz::nut:

In het begin, al die cardio toestellen is van Technogym, heb ze zien staan op de Fibo 2008. :D
 
Groot dat zeker, maar ik zou er niet lekker trainen.

Ik ben ook net overgestapt op een nieuwe gym. Ik ga nu naar een kleinere onafhankelijke gym in de buurt, waar ze ook squash banen, een basketball veld en een lap pool hebben. Ze hebben er alles wat ik nodig heb (incl. squatrek) en het is een stuk 'knusser' dan de 2e optie die ik had.
Dit was LA Fitness, een grote fitness keten die hier in de buurt net een nieuwe locatie heeft gebouwd. Maar daar is het vooral 'seen and be seen' en megadruk...niet mijn ding.
 
high tech zaal dat eerste filmpie, 2e filmpie, tjah, welke nerd post nu z'n eigen failure op youtube

diegenen die er niet bang voor zijn om een status als keyboardwarrior te verliezen:D
 
die keuken geniaal:D
 
gruwelijk groot. wel leuk om te zien, maar niet mijn ding. loop je daar als newbee met een plattegrond in de hand, omdat je niet weet waar alle toestellen zitten. voor mij meer back to basic.
 
very nice indeed, maar doe mij ook maar een kleiner en wat gezelliger zaaltje met de 'gewone' uitrusting.
meer is niet altijd beter en heb het ook niet zo voor van die speciale-versies toestellen.
 
Groot ja, verder ben ik niet bijster onder de indruk.
 
Back
Naar boven