XXL Nutrition

Beste hardcore gym in Almelo? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rambo91

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 jun 2008
Berichten
9
Waardering
0
ik wil graag bij een hardcore gym in almelo.. momenteel zit ik bij f4f maar ik kan daar tegen niemand opkijken en we hebben ook niet alle apparatuur, heb bijv. nooit gesquat en ge-deadlift.

Iemand suggesties?
 
Een klein stukje verder als Munsterhuis a/d kant van auto Kleysen zag ik laatst ook iets van een Sportschool.

kijk daar is.
 
Zit zelf in hengelo bij f4f. Het wordt steeds beter. Ze hebben nu ook een losse bench press :P Dumbbells tot 32 kilo is ook wel ok. Geen squatrek.
 
Als je gewoon hardcore wilt trainen, bij Kin's Gym inderdaad. Ook een poosje getrained en hebben er alles wat je nodig hebt. Goede sfeer en materiaal verder... Ook goed voor de motivatie. Je zal van andere gyms horen dat het er veel gebruikers rondlopen, maarja als gebruiker word je al snel daar als paria behandeld. Dus ja... lekker met een korrel zout nemen.

Heb zelf bij Fit-inn voornamelijk getrained, hebben ook alles en kon er ook prima trainen. Sfeer is er gemoedelijk en er komt van alles wat, het groepje wat echt gericht op BB traint is wel wat kleiner.
 
Zit zelf in hengelo bij f4f. Het wordt steeds beter. Ze hebben nu ook een losse bench press :P Dumbbells tot 32 kilo is ook wel ok. Geen squatrek.

woh een losse bench, dat is hardcore! :cool:
 
uhh niet zeker maar... healthcity?
 
Ooh ja, de Windmolen is ook wel erg okay. Verder zou ik gewoon wegblijven bij F4F en HealthCity wil je een beetje met losse gewichten kunnen trainen in Almelo.
 
Als je gewoon hardcore wilt trainen, bij Kin's Gym inderdaad. Ook een poosje getrained en hebben er alles wat je nodig hebt. Goede sfeer en materiaal verder... Ook goed voor de motivatie. Je zal van andere gyms horen dat het er veel gebruikers rondlopen, maarja als gebruiker word je al snel daar als paria behandeld. Dus ja... lekker met een korrel zout nemen.

Heb zelf bij Fit-inn voornamelijk getrained, hebben ook alles en kon er ook prima trainen. Sfeer is er gemoedelijk en er komt van alles wat, het groepje wat echt gericht op BB traint is wel wat kleiner.

Ik krijg steeds bij hardcore kin's gym te horen dus ik ga daar maar is langs binnekort, maar daar is het hardcore zeg je,als een gast als mij die 20x in hun past komt trainen, word ik wel serieus genomen?
Want ik heb geen enkel verstand van voeding of hoe ik een schema in elkaar moet zetten voor mijn doel.

Daarom wil ik een hardcore-gym met een eigenaar die zelf alles heeft gedaan en meegemaakt en die weet waar die mee bezig is.

Word je veel persoonlijk geholpen als je er om vraagt,en worden er schema/voedingsschemas gemaakt voor je ??
 
Ik krijg steeds bij hardcore kin's gym te horen dus ik ga daar maar is langs binnekort, maar daar is het hardcore zeg je,als een gast als mij die 20x in hun past komt trainen, word ik wel serieus genomen?
Want ik heb geen enkel verstand van voeding of hoe ik een schema in elkaar moet zetten voor mijn doel.

Daarom wil ik een hardcore-gym met een eigenaar die zelf alles heeft gedaan en meegemaakt en die weet waar die mee bezig is.

Word je veel persoonlijk geholpen als je er om vraagt,en worden er schema/voedingsschemas gemaakt voor je ??

Kennis kun je hier ook op het forum opdoen en verder is Kin naar mijn weten behulpzaam. Gewoon naar vragen, en iedereen is ooit klein begonnen. :)
De meeste grote gozers willen je wel wat kennis meegeven of iets uitleggen.
 
Stap volgende week ook over na kins gym.. Heb nog een abbo bij f4f tot januari maar is weggegooide tijd... (sinds januari 2006 bij f4f bezig)
 
Zit zelf in hengelo bij f4f. Het wordt steeds beter. Ze hebben nu ook een losse bench press :P Dumbbells tot 32 kilo is ook wel ok. Geen squatrek.

Gelukkig zit ik bij olympic gym^^ betaal liever wat extra voor een squatrek en sauna.
 
Gelukkig zit ik bij olympic gym^^ betaal liever wat extra voor een squatrek en sauna.

f4f almelo heeft vanaf december ook een squad rek.
en een sauna maak je echt veel gebruik van ik ben er niet zon fan van?
 
Anders ga je naar Wierden, is niet zo ver van Almelo. Daar zit de gym van Neset Icli (mr Universe) , Atilla Gym.
 
kom eens bij f4f roosendaal trainen.. f4f heeft rocky daar overgenomen, wat een bb gym was met als baas toen john masseurs (mr holland geweest) een aparte hardcore zaal met dumbbells tot 60 kg, losse bench en nek press enz enz

dus als je eens in de buurt ben:)
 
oo ik heb dit topic niet aangemaakt ik blijf voorlopig nog mooi ff bij f4f hebben dumbbells tot 40 kilo en die gebruik ik (nog) niet. voor de rest hebben we alles wat nodig is en ze zijn van 7 tot 11 open elke dag en in het weekend tot 4 daar kan nog geen enkele gym hier in de buurt aan tippen ;)
 
Anders ga je naar Wierden, is niet zo ver van Almelo. Daar zit de gym van Neset Icli (mr Universe) , Atilla Gym.

Die was laatst toch op tv, in programma obese met Wendy van Dijk?
 
Anders ga je naar Wierden, is niet zo ver van Almelo. Daar zit de gym van Neset Icli (mr Universe) , Atilla Gym.
daar train ik ook sinds 2 weken:o
 
Back
Naar boven