MuscleMeat

beste herstellingssupplementen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ivm revalideren heb ik dit product besteld,schijnt dat ook bodybuilders die niet een blessure hebben dit gebruiken,tenslotte opbouw en herstel van weefsel is mooi meegenomen.
Ben er erg benieuwd naar.

[Link niet meer beschikbaar]

daar ben ik ook wel benieuwd naar is misschien wel iets voor mij want ja begin toch wat kwaaltjes te krijgen dus als je je bevindingen zou willen posten zou ik en misschien nog wel meerdere je daar dankbaar voor zijn.
 
ZMA voor het slapen
 
Amino zuuren schijnen ook voor herstel te zijn. Gebruik zelf vloeibare, lekker goedkoop.
 
Aminos voor het herstel van de spieren maar niet voor pezen en gewrichten
 
Gebruik het nu 11 dagen 3 Capsules in de ochtend en 3 s'avonds.
Merk er geen moer van ook niet dat binnen een paar dagen een zgn. pijnstillende werking zou moeten optreden.

Gebruik het bij mijn revalidatie omdat ik in Juli ben geopereerd aan mijn linkerschouder (kijkoperatie)

Blijf ze slikken totdat de pot leeg is,werkt het niet gaat er 1 hele boze mail na de fabrikant.
 
ik alleen whey en creatine.
de rest heb ik geen vertrouwen in .
99% van de supplementen werkt niet aantoonbaar.
voor dat geld koop ik liever een vette biefstuk of spruitjes.....:p

In het verleden ook 1000en guldens/Euro's uitgegeven aan supplementen.
Bar weinig wat echt doet wat het beloofd.
Het is gewone een hele (marketing) industrie.

Gros is gewoon crap!
 
In het verleden ook 1000en guldens/Euro's uitgegeven aan supplementen.
Bar weinig wat echt doet wat het beloofd.
Het is gewone een hele (marketing) industrie.

Gros is gewoon crap!

Helemaal mee eens.
Ik ben (een beetje) blij dat ik het allemaal zelf heb uitgeprobeerd en dus heb ondervonden dat het vrijwel allemaal zinloze produkten zijn, alleen goed voor de portemonnee van de verkopende partij.
Er had voor dat geld echter ook een hele mooie auto voor de deur gestaan en de sportieve prestaties waren er niet minder om geweest.
 
Ik blijf bij de "standaard supps" Whey en Creatine.
Voor herstel goed eten en rusten.
 
Het beste supplement is....RUST, RUST en nog eens RUST!
Vergeet alle poeiers en pillen, alleen een goede multivitamine en misschien een goede anti oxidant, voor de rest heb je niets nodig.
 
's-morgens een multivitamine (van het kruitvat) + wat extra vitamine c
En als ik te veel spierpijn heb koop ik wey erbij zodat de spieren beter herstellen.
Verder gebruik ik wel eens creatine maar dat is ook niet regelmatig
Andere suplementen gebruik ik niet (te duur en onduidelijk of het wel werkt)
 
ZMA is idd 1 van de weinige dingen die echt iets toevoegen.... en is ook niet zo achterlijk duur! Genoeg studies die de werking bevestigen ook..
 
's-morgens een multivitamine (van het kruitvat) + wat extra vitamine c
En als ik te veel spierpijn heb koop ik wey erbij zodat de spieren beter herstellen.
Verder gebruik ik wel eens creatine maar dat is ook niet regelmatig
Andere supplementen gebruik ik niet (te duur en onduidelijk of het wel werkt)

Idem hier.
 
Visolie,Multivitamine,Vitamine C en ZMA voor diepere en betere slaap.
 
ik heb nu gedurende een maand 8 tabletten osteobolin-c (cissus) per dag genomen omdat ik last heb aan mijn ellebogen (aanhechtingen biceps of pezen) en aan mijn linkerschouder. kost redelijk duur en het heeft niets geholpen. ik heb mij weer laten vangen door de positieve reacties van andere leden op verschillende fora. het enigste wat ik gewaar wordt, is dat ik iets minder last heb 's morgens aan mijn onderrug. ik had natuurlijk twee potjes besteld en zal het tweede nu ook maar nemen, maar ik ben er tot nu toe echt ontgoocheld over.
 
Creatinie,whey,Glucosamini,visolie

Zoek alleen iest voor me aanhechtingen,maar zie hierboven al dat daar weinige
voor behalve rust
 
ik heb nu gedurende een maand 8 tabletten osteobolin-c (cissus) per dag genomen omdat ik last heb aan mijn ellebogen (aanhechtingen biceps of pezen) en aan mijn linkerschouder. kost redelijk duur en het heeft niets geholpen. ik heb mij weer laten vangen door de positieve reacties van andere leden op verschillende fora. het enigste wat ik gewaar wordt, is dat ik iets minder last heb 's morgens aan mijn onderrug. ik had natuurlijk twee potjes besteld en zal het tweede nu ook maar nemen, maar ik ben er tot nu toe echt ontgoocheld over.

heb juist het zelfde probleem ....

Heb ook geprobeerd met osetobolin en deed ook niks bij mij. Sukkel nog altijd met hetzelfde probleem.

Rusten zeggen ze....ha ha ha....een bodybuilder kan niet rusten...bodybuilding is een virus (goedaardig)...en het laat je niet los.

Zou toch blij zijn dat die zeurende pijn in mijn elleboog zou weg zijn.
 
Back
Naar boven