Fitness Seller

Beste lactosevrije Whey proteine in NL? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kreshkes

Novice
Lid geworden
23 sep 2014
Berichten
7
Waardering
0
Heren,

Ik ben lactose intolerant en op zoek naar een goed lactosevrije proteine poeder. Ik heb met B&F producten (Hydrolisaat) en Beef Proteine van diversen geexperimenteerd, maar nu dat ik veel meer over afwijkingen van de labels en amino spiking lees (http://supplementlabtest.com/, reddit, etc.) vrees ik dat deze producten ook niet de beste zijn.

Ik gebruik nu ON Whey, maar dat bevat ook nog lactose, en ik moet altijd LACTASE pilletjes slikken, meerdere keren per dag dus. En daar heb ik geen zin mer in.

Heeft iemand hier ervaringen met lactosevrije whey die je in NL kan kopen?

Producten van USN, bijvoorbeeld, bevatten al lactase en ik kon ze dus goed opnemen, maar ik weet ook niet over de eigenlijke kwaliteit van ze.

Alvast bedankt!
 
Ik gebruik altijd dymatize iso100.. Wel duur maar top spul
 
Laatst bewerkt:
Soja eiwit?
 
Was soja niet altijd in gesprek estrogene bijwerkingen te veroorzaken?
 
Kijk eens voor Dymatrize iso-100 hydrolized, bij sportfood en b&f te halen volgens mij.
 
Je zou ook nog voor een alternatief voor je whey kunnen kijken, bijvoorbeeld extra 'echte voeding' in combinatie met BCAA's?
 
Ik ben zelf lactose en gluten intolerant en heb zelf een tijd lang iso-100 gebruikt of syntrax nectar. Beiden vrij van lactose maar ook erg duur. Ik ben sinds een tijdje over op hydrolisaat van XXL. Ook geen last van en de smaak is erg goed (Vanille en chocolade) en het is betaalbaar.
Ik ken er nog wel meer maar ik ben helemaal over de de hydrolisaat van XXL.
Mocht je meer willen weten over andere merken PM dan maar.

btw.. ik gebruik kerutabs als ik wat met lactose gebruik.
 
Back
Naar boven