Fitness Seller

Beste lengte voor een kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Op dit onderwerp zijn er vele meningen, vele zweren bij 10-12 weken , anderen houden het weer op 8-10 weken , dan heb ik het over de duur van gebruik , dus exclusief nakuur.


Ik weet ook hoelanger je kuur is , des te langer je nakuur ook moet zijn.


Maar wat is nou de beste lengte van een kuur ????
 
Is afhankelijk van wat je gebruikt. maar een goed schema zou je voor beginner max 8 weken voorschrijven en een gevorderde 10 weken..

dat is verantwoord.
 
Ik ben hetwel met champ eens. Afhankelijk van wat er gebruikt wordt.

Met eq bv. wordt toch meestal aangeraden voor zo'n 12 weken te gaan, gezien het pas vrij laat begint te werken en dan dus 12 weken om optimaal resultaat te halen.

Korter dan een week of 8 is meestal niet zo effectief. Als je tenminste werkt met stoffen met lange esther.
Dus test.ent ofzo als basis oid.

Langer dan 12-14 weken is meestal weer een te grote belasting op je lichaam. Zo denk ik er in ieder geval over. Er zullen altijd mensen zijn die langer kuren, maar ik vind dit ongeveer de grens.
Nakuur niet meegerekend uiteraard. En ook afhankelijk van hoe of wat. In sommige gevallen kan 16 wkn misschien ook nog wel.
 
Originally posted by matthieu
Ik ben hetwel met champ eens. Afhankelijk van wat er gebruikt wordt.

Met eq bv. wordt toch meestal aangeraden voor zo'n 12 weken te gaan, gezien het pas vrij laat begint te werken en dan dus 12 weken om optimaal resultaat te halen.

Korter dan een week of 8 is meestal niet zo effectief. Als je tenminste werkt met stoffen met lange esther.
Dus test.ent ofzo als basis oid.

Langer dan 12-14 weken is meestal weer een te grote belasting op je lichaam. Zo denk ik er in ieder geval over. Er zullen altijd mensen zijn die langer kuren, maar ik vind dit ongeveer de grens.
Nakuur niet meegerekend uiteraard. En ook afhankelijk van hoe of wat. In sommige gevallen kan 16 wkn misschien ook nog wel.


Wat is de beste duur voor een test enan/winstrol/primo stack ??
 
Originally posted by Levrone@



Wat is de beste duur voor een test enan/winstrol/primo stack ??

Durf ik niet te zeggen, is toch ook persoons afhankelijk. Ik ben ook geen expert hoor, maar winny werkt snel, en gebruik je meestal ook niet langer dan 6 wkn.
Primo en test ent. duren wat langer maar goed, net ook wat jij wil. Zou gewoon denken aan 10 weken totaal.


Btw, cut-kuur of wil je specifiek droge massa winnen ?
 
massa
 
Originally posted by Levrone@
massa

Waarom dan 2 dht varianten in je kuur?

Kan wel uiteraard, maar je wil toch wel voor droge massa gaan neem ik aan als je die producten met elkaar stackt ?
 
Ik wil massa, maar met zoveel beperking van vet, dus primo en winny.........
 
Originally posted by Champ
.... Is afhankelijk van wat je gebruikt. maar een goed schema zou je voor beginner max 8 weken voorschrijven en een gevorderde 10 weken..

dat is verantwoord ....

Yep ook mijn standpunt daarom is mijn eerste inject cycle ook een 8-weekse geworden - simpel omdat ik wat dat betreft dus gewoon een beginner ben :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik heb deze kuur eind vorig jaar gedaan en schitterende blijvende resultaten mee behaald.

Ik deed 'em in totaal 8 weken geloof ik.
10 is optimaal.
 
Ik ben niet eens dat beginners korter zouden moeten kuren. Hangt maar net af van wat die beginner ervan afweet en of hij weet hoe hij ermee moet omgaan.

Verder is het idd belangrijk om je doel vast te stellen, welke soort kuur, welke producten bepalen mede hoe het geheel eruit gaat zien.
Persoonlijk vind ik dat mensen (die ik zelf begeleide) 8 weken te kort vonden, er zat meer groei in, of ze waren maar goed bezig na 3-4 weken en hadden er dus maar echt 4 goede weken opzitten.

Als het om injects gaat als enth/cyp/eq/deca vind ik een minimum van 10 weken tot 12 de beste resultaten geven.
 
lange esters => 10-12weken( 1-2keer injecteren per week )

orals=> 4-8weken( r-ala/ala voor leverbescherming gebruiken )

korte esters=>3-12 weken( je moet ed/eod injecteren dus niet leuk om dat 12weken te doen )
 
Back
Naar boven