AndroidHealthClinic

Beste manier om billen te trainen

Bezoekers in dit topic

Massa aanzetten gaat helaas niet zo snel, al helemaal niet voor vrouwen. Hipbridge/trust/w/e it's called als compound pakken en die progressive overloaden.

Wat bedoel je precies met progressive overloaden?
 
Dar verhaal van licht gewicht, 20 reps, etc. gauw vergeten inderdaad.

Progressive overload:
- Gewicht verhogen
- Reps verhogen
- Volume (sets x reps) vergroten
 
Dar verhaal van licht gewicht, 20 reps, etc. gauw vergeten inderdaad.

Progressive overload:
- Gewicht verhogen
- Reps verhogen
- Volume (sets x reps) vergroten

Rusttijd verkleinen.

Maar die vorm van progressiv overload vergeten alle pl-ers altijd :trollface:
 
Rusttijd verkleinen.

Maar die vorm van progressiv overload vergeten alle pl-ers altijd :trollface:

Mooi, dan mag die titel ook meteen van mijn hoofd af met m'n 1-2 min rusttijd. Max 3.5-4 min bij zware deads.

OT: die was ik inderdaad vergeten.
 
Mijn advies is om hem te volgen! Goede gast! Veel kennis en geen onzin.

Mijn vriendin vond hem ook irritant haha.

Ken hem wel ja. Hij houdt het wel gewoon lekker makkelijk en to the point, dat is een pluspunt.
Maar z'n manier van laten en doen werkt echt op m'n zenuwen :o
 
Hai!
Misschien heb je al van haar gehoord, maar ik zou de filmpjes over het trainen van je bilspieren op het youtube-kanaal van Abby Pollock kijken! Ze geeft uitleg over welke spiergroepen je het best kan trainen en hoe. Daarnaast geeft ze er een wetenschappelijke onderbouwing bij aan de hand van artikelen uit medische tijdschriften, wat ik persoonlijk erg waardeer.
Heel veel succes! :)
 
Ik begin altijd begin van mijn training met activation met restistance banden. Ik zorg gewoon dat ik goed me billen samen knijp als ik boven kom.
Bij swuatten ga ik eigg nooit dieper dan "normaal". En ik zorg indd dat als ik squat me heupen naar achteren en niet soort van gaan 'zitten'

Dat soort van gaan zitten heeft betrekking tot de 90 graden squat. Zorg er voor dat je er geen goodmorning van maakt. Als je met een goede vorm ass to the grass squat, ga je vanzelf meer bil en ham aanspreken .
 
Back
Naar boven