Fitness Seller

Beste manier van doseren

Bezoekers in dit topic

Brison

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
18 nov 2015
Berichten
2.027
Waardering
1.368
Lengte
1m92
Ik kom er zelf ff niet uit wat ik het best kan doen qua doseringen. Ik zat op 250 bold 200 test c 150 mast p e3d.
Ik ben voor e3d gegaan ivm de mast p, die kan ik gewoon even niet in E versie krijgen.
Ik ben nu over naar deca maar wil die het liefst lager dan mn test doseren. Ideaal had ik 5/600 test 400 deca 200 mast..

- Mast P = 150mg/ml VIAL
- Test c = 200mg/ml AMP
- Deca = 200mg/ml AMP

Als ik nu weer e3d doseer is mn test pw even hoog als mn deca, en dat geeft volgens mij meer risico op deca dick? Vandaar dat ik mn test iets hoger wilde. Nu dacht ik eraan om wat injecties voor te bereiden zodat ik niet met halve ml's in ampulen overblijf als ik bijv 1,5ml test wil pakken..
Iemand een idee wat ik t best kan doen, behalve andere test kopen. Of is test gelijk aan deca niet zo'n probleem?
 
Zolang je 300 mg test per week zet en je oestrogeen, progesteron en prolactine binnen de normen houd zal er van "deca dick" weinig sprake zijn zolang je niet over een gram deca/week gaat, en dan nog...
 
Thanks voor je antwoord iig. Is het trouwens (tijdelijk) een optie om een lege steriele vial te fixen, en alles over te spuiten daarin? moet gewoon steriel kunnen toch
 
Zolang je 300 mg test per week zet en je oestrogeen, progesteron en prolactine binnen de normen houd zal er van "deca dick" weinig sprake zijn zolang je niet over een gram deca/week gaat, en dan nog...

zorgen deze drie waarden allemaal voor libido/erectie functie? ik wist het alleen van oestrogeen (aphrodisiac)
 
Deca Dick is erg persoonlijk

Ik had het bij 750 test, 400 deca ook.

Echt kut spul :p
 
Werd het bij deca niet ook veroorzaakt door de affiniteit voor de AR? Iets met dat deca de plaats inneemt van sterkere androgenen op de AR waardoor dat ook je libido wat zou kunnen verlagen. Weet er het fijne niet meer van, tijdje terug dat ik iets in die richting had gelezen.
 
Op 500test/600deca geen probleem gehad met "deca dick"maar nam wel dostinex erbij
 
Kennelijk hielp er op dat moment niks bij anders had hij er geen last van:o
haha bedoelde meer, of hij mast nog geprobeerd had, of dacht dat t wel zou helpen
 
zorgen deze drie waarden allemaal voor libido/erectie functie? ik wist het alleen van oestrogeen (aphrodisiac)

Ja, als daar één van helemaal uit de bocht gaat heb je het vlaggen.
 
Thanks voor je antwoord iig. Is het trouwens (tijdelijk) een optie om een lege steriele vial te fixen, en alles over te spuiten daarin? moet gewoon steriel kunnen toch

Waarom zou je dat willen doen?

Zet gewoon 3 ml E3D en klaar. Niet zo moeilijk doen.
 
Back
Naar boven