Fitness Seller

Beste manier van trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Paulvri

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
2 mei 2011
Berichten
855
Waardering
33
Lengte
1m84
Wat is de meest effectieve manier om spieren om te bouwen? Ik hoor veel mensen zeggen dat je met fitness met apparaten en dumbbells e.d. enkel 'trage' spieren opbouwt, d.w.z. dat je ze niet goed zult zien. Nu is mijn vraag dus of je door oefeningen te doen met je eigen lichaamsgewicht, zoals optrekken, opdrukken en de vele andere oefeningen die bestaan, sneller resultaat ziet en naast breder ook droger wordt omdat je meer 'beweegt'.???
 
Wat is de meest effectieve manier om spieren om te bouwen? Ik hoor veel mensen zeggen dat je met fitness met apparaten en dumbbells e.d. enkel 'trage' spieren opbouwt, d.w.z. dat je ze niet goed zult zien. Nu is mijn vraag dus of je door oefeningen te doen met je eigen lichaamsgewicht, zoals optrekken, opdrukken en de vele andere oefeningen die bestaan, sneller resultaat ziet en naast breder ook droger wordt omdat je meer 'beweegt'.???

ik heb gelezen dat je het het beste kunt combineren
 
ik laat u iets weten de dag dat ik spieren heb
 
Ik heb gelezen dat je om de drie uur moet eten.
 
trainen is overrated

van rust groei je. dus gewoon niks doen is het beste
 
Elke dag trainen
 
als je echt een bodybuilder wilt worden dan kan je is proberen om shakes te gaan gebruiken. echter wel uitkijken want het is heel slecht voor je en als je niet uit kijkt kan je ook opeens veelste groot worden. ikzelf heb geen ervaring met shakes en ken ook niemand die het wel doet omdat de nadelen simpelweg te groot zijn. ze zijn ook niet te koop in normale winkels, je moet goeie connecties hebben wil je aan eiwitshakes kunnen komen.
 
als je echt een bodybuilder wilt worden dan kan je is proberen om shakes te gaan gebruiken. echter wel uitkijken want het is heel slecht voor je en als je niet uit kijkt kan je ook opeens veelste groot worden. ikzelf heb geen ervaring met shakes en ken ook niemand die het wel doet omdat de nadelen simpelweg te groot zijn. ze zijn ook niet te koop in normale winkels, je moet goeie connecties hebben wil je aan eiwitshakes kunnen komen.

Nou nou... ze zullen dan wel honderden euro's kosten he ;) :rolleyes:
 
Nou nou... ze zullen dan wel honderden euro's kosten he ;) :rolleyes:

De wattes ?
En waar haal jij die dan ? Gemiddelde kostprijs van 1 shake ligt tussen de 350 en 400 euries. Goed te doen dus, 3 per dag is voldoende.

Om groot te worden gewoon heel veel lezen, krijg je trouwens ook gespierde ogen van. Af en toe wat met gewichten smijten schijnt ook te werken. Niet te ver in het begin, metertje of 3 is meer dan voldoende.

Succes
 
Nou nou... ze zullen dan wel honderden euro's kosten he ;) :rolleyes:

jaa, volgens mij is het inderdaad rond de 300 a 400 euro per eiwitshake, er zitten 7500 eiwitten in en die injecteer je in je kont. door de time release krijg je de hele maand voldoende binnen ook zitten er veel stoffen in die het katabole proces tegen gaan en een anabole werking hebben. gewichten gooien helpt inderdaad ook, de oude Utrechtse sport dumbbell gooien schijnt een zeer goeie full body oefening te zijn. start in de positie van een overhead extention en zwaai je arm naar voren, zwaai hem dan naar de zijkanten en maak een slingerworp tegen de muur aan. let wel dat de sportschool hier zo nu en dan een opmerking over zou kunnen maken. ik wens je veel succes in de queeste om een buffel te worden
 
sinds ik trage spieren heb, heb ik moeite om de ladies van me af te slaan.
 
het beste is een explosie, maar niet overdreven positieve beweging (vb: bij nechpress het gewicht naar boven duwen) ene en trage gecontroleerde negatieve beweging (vb: het gewicht laten zakken)
zeker het gewicht niet laten 'vallen' maar steeds controleren. de negatieve beweging is altijd trager dan de positieve. de negatieve beweging traint ook evenveel spieren als de bositieve beweging.

ik hoop dat dit kan helpen!
 
5x5 schema. Lineair opbouwen, niet teveel oefeningen per spiergroep, hou het bij de basis
 
Zware compounds en je zal wel spieren 'opbouwen'. Vreten en goede nachtrust niet vergeten.
 
Back
Naar boven