Fitness Seller

Beste manier van trainen?

Bezoekers in dit topic

mathijn1991

Novice
Lid geworden
26 mrt 2015
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
103kg
Vetpercentage
23%
Beste sporters,
Ik ben al tijd aan het sporten maar krijg mijn vetmassa niet omlaag.
Nou heb ik ook overtollig huid bij mijn onderbuik aangezien ik op een vetpercentage heb gezeten van 38% toen ik jong was.
Ik denk dat daardoor ook mijn vetpercentage hoger uit valt dan dat buiten mijn buik om te zien is.
Mijn gewicht : 103 kg
vetpercentage : 23,5%
spiermassa: 78 kg

Ik train al langere tijd met herhalingen tussen 6-10. Ik zou graag jullie advies willen om mijn vet te verbranden met het behoud van mijn spieren. Ben namelijk bang als ik veel cardio ga doen mijn spiermassa omlaag gaat.
Zelf ben ik deze week begonnen met herhaling 4x15 met 10 sec. rust tussendoor. Beginnen met cardio, dan 2 krachtoefeningen, dan weer cardio, dan weer kracht en zo om en om ; om mijn hardslag constant hoog te houden.
Ik eet ongeveer :
07.30 1 boterham met een schaal yoghurt en cruesli
10.00 appel
12.00 2 boterhammen
15.00 2 mandarijnen
17.00 avondeten(wat de pot schaft)
20.00 peperkoek
Daarnaast tussendoor rauwe groentes en bij alles wat ik eet 1 glas water. Ik eet niet volgens strak schema maar probeer zoveel mogelijk magere beleg te eten. Ik hoor graag jullie tips!
 
Beste sporters, Ik ben al tijd aan het sporten maar krijg mijn vetmassa niet omlaag. Nou heb ik ook overtollig huid bij mijn onderbuik aangezien ik op een vetpercentage heb gezeten van 38% toen ik jong was. Ik denk dat daardoor ook mijn vetpercentage hoger uit valt dan dat buiten mijn buik om te zien is. Mijn gewicht : 103 kg vetpercentage : 23,5% spiermassa: 78 kg Ik train al langere tijd met herhalingen tussen 6-10. Ik zou graag jullie advies willen om mijn vet te verbranden met het behoud van mijn spieren. Ben namelijk bang als ik veel cardio ga doen mijn spiermassa omlaag gaat. Zelf ben ik deze week begonnen met herhaling 4x15 met 10 sec. rust tussendoor. Beginnen met cardio, dan 2 krachtoefeningen, dan weer cardio, dan weer kracht en zo om en om ; om mijn hardslag constant hoog te houden. Ik eet ongeveer : 07.30 1 boterham met een schaal yoghurt en cruesli 10.00 appel 12.00 2 boterhammen 15.00 2 mandarijnen 17.00 avondeten(wat de pot schaft) 20.00 peperkoek Daarnaast tussendoor rauwe groentes en bij alles wat ik eet 1 glas water. Ik eet niet volgens strak schema maar probeer zoveel mogelijk magere beleg te eten. Ik hoor graag jullie tips!
Zou de peperkoek vervangen voor kwark voor het slapen en meer eiwit eten overdag Je kan natuurlijk altijd dingen gebruiken als myfitnesspal

Je voeding is wat bepaald of je afvalt
 
Beter ga je eerst de stickys is lezen, voeding en training slaat nergens op..
 
Ik eet ongeveer :
07.30 1 boterham met een schaal yoghurt en cruesli
10.00 appel
12.00 2 boterhammen
15.00 2 mandarijnen
17.00 avondeten(wat de pot schaft)
20.00 peperkoek
Daarnaast tussendoor rauwe groentes en bij alles wat ik eet 1 glas water. Ik eet niet volgens strak schema maar probeer zoveel mogelijk magere beleg te eten. Ik hoor graag jullie tips!

is dit niet super weinig? je kan echt wel iets meer eten dan dit hoor.
 
Ik denk dat daardoor ook mijn vetpercentage hoger uit valt dan dat buiten mijn buik om te zien is.
Mijn gewicht : 103 kg
vetpercentage : 23,5%
spiermassa: 78 kg

Hoe heb je dit gemeten? Met een Bio-Impedence? Het lijkt me namelijk sterk dat je behalve vet alleen maar spier hebt en verder geen botten en andere organen...
 
Back
Naar boven