Ik ben nu een jaartje en 2 maand aant trainen. In het begin was dit 3 keer in de week of zo. Maat het valt mij op dat ik de laatste maanden veel liever ga dan vroeger, het is een perfecte ontspannning geworden. Dus nu ga ik soms tot 5 à 6 maal in de week.
Maandag borst/triceps
dinsdag rug/biceps
woensdag schouders/buik/benen
donderdag borst/triceps
vrijdag rug/biceps
zaterdag schouders/buik/benen
Dus iedere spiergroep heeft telkens ongeveer 72 uur rust.
Nu is mijn vraag is dit nu echt teveel zoals er vele zeggen, want ik moet zeggen ik ga nog altijd goed vooruit en heb nergens last van. Ik weeg 85 kg en ben 1 m87
Kga ook 2à3 maal een half uur gaan lopen per week.
Ik eet veel en neem niks van voedingssupplementen maar zorg wel voor een eiwitrijke voeding.
En als dit teveel is , de echte professionals zitten toch tot 6 à 8 uur per dag in de fitnesszaal, hoe gaan die dan om met hun spierherstel?
Maandag borst/triceps
dinsdag rug/biceps
woensdag schouders/buik/benen
donderdag borst/triceps
vrijdag rug/biceps
zaterdag schouders/buik/benen
Dus iedere spiergroep heeft telkens ongeveer 72 uur rust.
Nu is mijn vraag is dit nu echt teveel zoals er vele zeggen, want ik moet zeggen ik ga nog altijd goed vooruit en heb nergens last van. Ik weeg 85 kg en ben 1 m87
Kga ook 2à3 maal een half uur gaan lopen per week.
Ik eet veel en neem niks van voedingssupplementen maar zorg wel voor een eiwitrijke voeding.
En als dit teveel is , de echte professionals zitten toch tot 6 à 8 uur per dag in de fitnesszaal, hoe gaan die dan om met hun spierherstel?