Fitness Seller

Beste massa kuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vraag me af in hoe verre tren en deca samen kunnen gaan... Iemand ervaring hiermee? Zo ja, dan lijkt dit mij een flinke massa kuur waar je ook goed sterk van zult gaan worden. Anders zou ik gaan voor 600test-e/600mg tren-e/1000mg bold met 4iu genotropin erbij. Je kan de doseringen natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt, maar ik hou het graag realistisch en dit is een kuur zoals ik deze zelf ga volgen. Verwacht toch wel flinke gains hiermee te gaan pakken. Verdeel de mg's wel 2x pw, e3d, dus 300mg test-e/300tren-e/500mg bold.
 
Vraag me af in hoe verre tren en deca samen kunnen gaan... Iemand ervaring hiermee? Zo ja, dan lijkt dit mij een flinke massa kuur waar je ook goed sterk van zult gaan worden. Anders zou ik gaan voor 600test-e/600mg tren-e/1000mg bold met 4iu genotropin erbij. Je kan de doseringen natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt, maar ik hou het graag realistisch en dit is een kuur zoals ik deze zelf ga volgen. Verwacht toch wel flinke gains hiermee te gaan pakken. Verdeel de mg's wel 2x pw, e3d, dus 300mg test-e/300tren-e/500mg bold.

Geen ervaring maar lees dat Tren en Deca niet aan te raden is.
 
Toch lees je dat sommigen tren met deca nemen. Zou persoonlijk toch test/tren/bold pakken.
 
Geen ervaring maar lees dat Tren en Deca niet aan te raden is.


Qua gains schijnt deze combo echt top te zijn. Er zijn een aantal ervaringsdeskundigen hier op het forum. Alleen de sides zijn blijkbaar zwaar. Je onderdrukking is zeer zwaar bijv.
 
heb wel is test 250, deca 400, Tren e 200, mast e 200 pw gedaan, ging best wel lekker.
 
beste massa kuur.. eten :P
 
Vind zelf middelen als tren die juist zorgen voor minder vocht minder fijn in bulk

deca test vind ik stuk fijner meer vocht minder kans op blesures merk dat
ik op tren sneller blesure gevoelig ben dan op een middel met vocht
 
te veel vocht is het toch ook weer niet, daarom mengel ik, beetje balans vinden dan.
 
Qua gains schijnt deze combo echt top te zijn. Er zijn een aantal ervaringsdeskundigen hier op het forum. Alleen de sides zijn blijkbaar zwaar. Je onderdrukking is zeer zwaar bijv.

Onderdrukking is het probleem niet. Je bloeddruk is het probleem met deze combi!
 
Wat verstaat men over massa? Als je massa bedoelt met meer gewicht (vocht,vet,spier) dan is het wel test/deca/dbol

Of dat leuk is verschilt aangezien jezelf echt dik kan voelen op een gegeven moment terwijl het gewoon vocht is.
 
als je voor droge kwaliteits kilogrammen gaat, uitgaande van info/research. test, tren, mast/bold
 
Hoe goed tren ook kan zijn,
Als het puur om massa gaat blijf ik oxy, test en deca de ultieme combo vinden.

Deze valt moeilijk te overtreffen qua massa.
Idd ik neem testben deva en nakuur nolvadex'ben daar echt content over
 
Vraag me af in hoe verre tren en deca samen kunnen gaan... Iemand ervaring hiermee? Zo ja, dan lijkt dit mij een flinke massa kuur waar je ook goed sterk van zult gaan worden. Anders zou ik gaan voor 600test-e/600mg tren-e/1000mg bold met 4iu genotropin erbij. Je kan de doseringen natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt, maar ik hou het graag realistisch en dit is een kuur zoals ik deze zelf ga volgen. Verwacht toch wel flinke gains hiermee te gaan pakken. Verdeel de mg's wel 2x pw, e3d, dus 300mg test-e/300tren-e/500mg bold.
omdat die toch gebumpd is .. deca tren test en mast super combo.. heb geen echte side's op wat slechter slapen na
 
omdat die toch gebumpd is .. deca tren test en mast super combo.. heb geen echte side's op wat slechter slapen na

Neem straks zelfde, minus de tren.

500mast 500 deca 500 test.

Als dat niet genoeg is word ik wel crossfitter
 
Begin volgende week met 750test 200tren 200 deca. Volgens begeleider moet ik hier vrij hard op gainen:o
 
Begin volgende week met 750test 200tren 200 deca. Volgens begeleider moet ik hier vrij hard op gainen:o

Lekker man, ga je een log bijhouden? Lijkt me interessant om te volgen :D
 
heb al zelf eens

80mg.dboll 6weken
test e 1500 12weken
tren a 700mg
deca 400
dostinex 0.5 2keer pw

beste gains ooit... maar iemand die gyno gevoelig is... niet aan te raden..
 
Begin volgende week met 750test 200tren 200 deca. Volgens begeleider moet ik hier vrij hard op gainen:o
zou de test op 500 doen en de deca en tren omhoog maar goed dat ben ik :P
 
Back
Naar boven