MuscleMeat

''beste/meest ruige'' Basic-Fit in NL?

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
Omdat mijn trouwe sportschooltje afgelopen week de deuren heeft dichtgegooid vanwege fincanciele redenen en een grote concurende markt, was ik genoodzaakt mezelf in te schrijven bij de plaatselijke basic fit (pullups, bench, squatrack en deadlifts kunnen er worden gedaan dus ben ik al tevreden).

Nu vraag ik mezelf af welke Basic-fit nog redelijk ''hardcore'' is? Plate loaded stuff, zware DB's etc? Ik kan met het pasje bij elke club in NL trainen, dus zoek ik af en toe eens een leuke locatie op denk ik!
 
Weet dat er wel paar basic fits zijn waar dbs tot 46 kg gaan, maar de meeste gaan tot 40kg, en de meeste hebben wel plate loaded.
 
Weet dat er wel paar basic fits zijn waar dbs tot 46 kg gaan, maar de meeste gaan tot 40kg, en de meeste hebben wel plate loaded.
De meeste nu tot 50 in Belgie toch hebben de meeste nieuwe dumbells gekregen
Meestal is het een deel plate loaded een deel toestellen met stack.


Altijd dat gehuil over basic fits en andere ketens zolang je kunt doen wat je moet maakt het toch niet uit in welke gym het is
 
Materiaal bij de basic fit is gewoon prima hier. Maar ik kies voor een andere sportschool vanwege de sfeer!
 
basic fit Vonderweg Haarlem.

deadlift jack.
bands.
micro plates.
goeie plate loaded standaard basic fit shit.
chalk allowed als je geen troep maakt.

meerdere powerlifters met 600+ gym total regelmatig aanwezig.
redelijk wat buffe dudes ook regelmatig aanwezig.

sfeer is top, maar het is wel een nette gym, wel je shit opruimen dus
dumbels helaas tot 40kg :(

en tegenover het ziekenhuis waar de Haarlem AAS studie plaatsvind lol.
 
Onze vestiging is er erg op achteruit gegaan sinds er een nieuwe teamleidster is. Heeft geen enkele kennis van zake en maakt continu ruzie met klanten/ personeel e.d. pff wordt echt tijd voor een Goldsgym of iets anders hardcore in Den Bosch.
 
Weet dat er wel paar basic fits zijn waar dbs tot 46 kg gaan, maar de meeste gaan tot 40kg, en de meeste hebben wel plate loaded.
Aalsterweg in Eindhoven ging t/m 46kg.
Maar in Eindhoven heb je betere alternatieven: Sport Arena, MuscleTotaal Gym (Veldhoven), Powerbase (Best).
 
De meeste nu tot 50 in Belgie toch hebben de meeste nieuwe dumbells gekregen
Meestal is het een deel plate loaded een deel toestellen met stack.


Altijd dat gehuil over basic fits en andere ketens zolang je kunt doen wat je moet maakt het toch niet uit in welke gym het is
Het probleem is niet het materiaal, maar dat je het met 2 miljoen anderen moet delen waarvan driekwart complete randmongolen zijn.
 
Onze vestiging is er erg op achteruit gegaan sinds er een nieuwe teamleidster is. Heeft geen enkele kennis van zake en maakt continu ruzie met klanten/ personeel e.d. pff wordt echt tijd voor een Goldsgym of iets anders hardcore in Den Bosch.
Eens! Den Bosch mist een goede sportschool. Bij Flash vind ik het niet optimaal: veel vaag volk en mensen worden niet aangesproken op wangedrag. "Nieuwe" dumbbells waar het rubber al vanaf brokkelt, gammele bankjes die vastgeschroeft zijn aan de vloer, mafketels die op alle aparaten kauwgom plakken, geen ruimte voor deadlifts, 1 squat rack. En geen echt goede sfeer.
 
basic fit Vonderweg Haarlem.

deadlift jack.
bands.
micro plates.
goeie plate loaded standaard basic fit shit.
chalk allowed als je geen troep maakt.

meerdere powerlifters met 600+ gym total regelmatig aanwezig.
redelijk wat buffe dudes ook regelmatig aanwezig.

sfeer is top, maar het is wel een nette gym, wel je shit opruimen dus
dumbels helaas tot 40kg :(

en tegenover het ziekenhuis waar de Haarlem AAS studie plaatsvind lol.

Bij mijn gym is het gemiddelde gymtotaal 250+ ofzo. lal ;(
 
Eens! Den Bosch mist een goede sportschool. Bij Flash vind ik het niet optimaal: veel vaag volk en mensen worden niet aangesproken op wangedrag. "Nieuwe" dumbbells waar het rubber al vanaf brokkelt, gammele bankjes die vastgeschroeft zijn aan de vloer, mafketels die op alle aparaten kauwgom plakken, geen ruimte voor deadlifts, 1 squat rack. En geen echt goede sfeer.

Heb zelf altijd bij flash getraind maar dat is ook de rede dat ik daar ben weg gegaan.
 
Bij mijn gym is het gemiddelde gymtotaal 250+ ofzo. lal ;(
Hier kan je ze niet op 1 hand tellen die 250 deadliften.

Maar ook genoooooeeegg noobs hoor :roflol:
 
Hier kan je ze niet op 1 hand tellen die 250 deadliften.

Maar ook genoooooeeegg noobs hoor :roflol:

Vind t wel leuk om de sterkste te zijn in de gym tho. gemiddelde leeftijd is sochtends bij mij zon 55. Savonds zo'n 16 jaar.
 
Aalsterweg in Eindhoven ging t/m 46kg.
Maar in Eindhoven heb je betere alternatieven: Sport Arena, MuscleTotaal Gym (Veldhoven), Powerbase (Best).

Ik train bij muscletotaal:D
 
De vestiging hier heeft voornamelijk plate loaded apparaten en dumbells tot 50KG, daar is helemaal niks mis mee imo :)
 
hier in wageningen mooi spul..! en dbs tot 50 (not that i use them though), squat rekkies, etc.
 
Back
Naar boven