Fitness Seller

Beste natuurlijke anabole steroiden?

Bezoekers in dit topic

Je doet net alsof je een kuur doet dat je dan dood gaat.
 
Neem ik al.. bcaa, whey, en creatine.. hmmm
ik bedoelde meer dat dat het antwoord is op je vraag; je neemt dus al 'een legaal middel dat bewezen spiermassa opbouwt' en blijkbaar vind je het niet genoeg.
 
ik bedoelde meer dat dat het antwoord is op je vraag; je neemt dus al 'een legaal middel dat bewezen spiermassa opbouwt' en blijkbaar vind je het niet genoeg.
Hou maar op hij zal het niet snappen:o
 
Ok bedankt voor de vele reacties! Ik heb veel bijgeleerd, maar ik blijf bij mijn standpunt dat ik niet wil kuren.. hoe verleidelijk het ook soms is. Als ik zo over die sarms hoor klinkt me dat ook niet echt ideaal.. beetje riskant misschien? Jammer dat er geen gulden middenweg bestaat. Meer sleutelen aan mijn voeding zal de enige oplossing zijn denk ik.. geld verspillen aan test boostsers enz zal ik ook niet doen..

Vraagje, hebben jullie veel getwijfeld over wel of niet juicen? En indien wel, vonden jullie het waard?


Eigenlijk ben je er dus niet op tegen om middelen te gebruiken die tegen de 'grens' van kuren aanliggen want gains enzo.

Maar je hebt een psychologische drempel t.o.v. kuren omdat...? Taboe?

stel dat het nou geen taboe was...en wel sociaal geaccepteerd...was je keus dan anders geweest?

Mijn punt. Als je niet tegen middelengebruik bent (eigenlijk) waarom laat je je dan tegenhouden door de mening van anderen (samenleving)...

hoever je wilt gaan heb je verder zelf in de hand (soort van). Er zijn namelijk mensen die stoppen inderdaad niet en gaan steeds zwaarder en zwaarder qua middelen.

Maar er zijn er ook die wel een grens hebben voor zichzelf en niet perse zwaarder willen qua middel.....

Ligt denk ik aan hoe jezelf bent en hoe je zelf ook ernaar gaat kijken wanneer je eenmaal begint.


Denk wel dat als je eenmaal begint het het niet bij 1 keer blijft. Maar hoe zwaar en hoeveel...tjah..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven