MuscleMeat

Beste natuurlijke anabole steroiden?

Bezoekers in dit topic

NaturalGainz

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 jul 2017
Berichten
708
Waardering
914
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
22%
Hallo iedereen.

Ik wist niet echt waar ik met deze vraag terecht moest. dus zal ik het hier maar vragen, aangezien jullie best op de hoogte zijn.

Wat is nou eigenlijk het beste (supplement) zal ik het maar noemen, die net onder de steroiden valt, en legaal is. Nu gebruik ik whey protein, bcaa’s en creatine. Dus ik vroeg me af als er nog andere dingen zijn die ik kan innemen om mijn workout en spiergroei te bevorderen (en optimaal resultaat te behalen), zonder direct naar steroiden te moeten grijpen(wat grijpen naar steroiden zal/wil ik persoonlijk niet doen).

Bv testoboosts of anabolic fuel enzv. Loont dat de moeite of gewoon geldverspiling? Wat komt er het dichtst in aanmerking met aas, Wat raden jullie aan?
Bedankt voor de serieuze reacties! Gr
 
Laatst bewerkt:
Allemaal zo goed als onzin. Dichtst bij aas komen sarms, maar gewoon juicen of niet.
 
Het laatste opstapje naar AAS zijn misschien SARMS. Maar dat is imo ook al juicen. Antwoord is nee. Tenzij je test deficient bent, dan kun je misschien profiteren van supplementatie die natural test verhoogd.
 
TestoDeca-2000 van GearMore Pharma schijnt goed te zijn volgens alle reviews. Je zou deze eens kunnen proberen.
 
Ik zou zeggen, koop voor een paar tientjes een bloedtest om test te meten. Als het aan de lage kant is, heb je ruimte voor verbetering.
 
Dit bestaat niet, als de werking (en potentiele beschadeging van het lichaam) zo zou zijn als echte AAS dan was het niet legaal. Test boosters en andere onzin van bijv. de tuinen die vanalles beloven is allemaal weg gegooit geld, period. Het is niet voor niets LEGAAL verkrijgbaar.
 
Testosteron is het beste supplement. Is ook gewoon legaal als je het via je huisarts krijgt.

Test boosters gaan je niks brengen.
 
Testosteron is het beste supplement. Is ook gewoon legaal als je het via je huisarts krijgt.

Test boosters gaan je niks brengen.

Het is in Nederland ook legaal als je het koopt zonder recept. De verkoper is illegaal bezig, maar dat is niet het probleem van de koper.
 
Sarms maar goed dat gaat je hormoonhuishouding ook beïnvloeden.
Insuline hgh zijn ook geen anabole maar niet aan te raden.

Die andere legale subs kosten veel geld en doen weinig tot niks af.

Dus blijft je voeding over als je niet wil kuren.
 
Ok bedankt voor de vele reacties! Ik heb veel bijgeleerd, maar ik blijf bij mijn standpunt dat ik niet wil kuren.. hoe verleidelijk het ook soms is. Als ik zo over die sarms hoor klinkt me dat ook niet echt ideaal.. beetje riskant misschien? Jammer dat er geen gulden middenweg bestaat. Meer sleutelen aan mijn voeding zal de enige oplossing zijn denk ik.. geld verspillen aan test boostsers enz zal ik ook niet doen..

Vraagje, hebben jullie veel getwijfeld over wel of niet juicen? En indien wel, vonden jullie het waard?
 
Ok bedankt voor de vele reacties! Ik heb veel bijgeleerd, maar ik blijf bij mijn standpunt dat ik niet wil kuren.. hoe verleidelijk het ook soms is. Als ik zo over die sarms hoor klinkt me dat ook niet echt ideaal.. beetje riskant misschien? Jammer dat er geen gulden middenweg bestaat. Meer sleutelen aan mijn voeding zal de enige oplossing zijn denk ik.. geld verspillen aan test boostsers enz zal ik ook niet doen..

Vraagje, hebben jullie veel getwijfeld over wel of niet juicen? En indien wel, vonden jullie het waard?
Gewoon de naald erin rammen
 
Ok bedankt voor de vele reacties! Ik heb veel bijgeleerd, maar ik blijf bij mijn standpunt dat ik niet wil kuren.. hoe verleidelijk het ook soms is. Als ik zo over die sarms hoor klinkt me dat ook niet echt ideaal.. beetje riskant misschien? Jammer dat er geen gulden middenweg bestaat. Meer sleutelen aan mijn voeding zal de enige oplossing zijn denk ik.. geld verspillen aan test boostsers enz zal ik ook niet doen..

Vraagje, hebben jullie veel getwijfeld over wel of niet juicen? En indien wel, vonden jullie het waard?
Waarom vind je het jammer dat er geen gulden middenweg is, maar wil je niet kuren? Zodat je een beetje een edge krijgt over de rest zonder dat je je gezondheid / je natty status op het spel zet? Denk je echt als die edge er legaal was; als er dat soort supplementen bestonden die legaal verkrijgbaar waren, dat niet iedereen die een beetje serieus traint die shit sowieso zou nemen, en je daarmee dus alsnog geen 'extraatje' had?

Gewoon onzin dus, ookal bestond t wel.
 
Waarom vind je het jammer dat er geen gulden middenweg is, maar wil je niet kuren? Zodat je een beetje een edge krijgt over de rest zonder dat je je gezondheid / je natty status op het spel zet? Denk je echt als die edge er legaal was; als er dat soort supplementen bestonden die legaal verkrijgbaar waren, dat niet iedereen die een beetje serieus traint die shit sowieso zou nemen, en je daarmee dus alsnog geen 'extraatje' had?

Gewoon onzin dus, ookal bestond t wel.
Mocht er een product bestaan, waarvan de neveneffecten zogoed als nihil zouden zijn, maar toch spieropbouw in enige zin zou bevorderen naar een iets hoger niveau dan enkel op voeding zou dat mij wel aanspreken.. maar als je aan de real stuff begin, waar eindigd dat dan? Daar zit ik persoonlijk vooral mee in.. hoever ga je dan, of wanneer is het genoeg geweest. Daarom besluit ik gewoon er niet aan te beginnen. Maar gewoon mijn persoonlijke limiet (natty) op te zoeken. Daarom was mijn vraag of er ergens nog een product bestaat die net onder aas valt en toch enig effect. Maar dat is idd niet het geval als ik hier nu lees :D
 
Mocht er een product bestaan, waarvan de neveneffecten zogoed als nihil zouden zijn, maar toch spieropbouw in enige zin zou bevorderen naar een iets hoger niveau dan enkel op voeding zou dat mij wel aanspreken.. maar als je aan de real stuff begin, waar eindigd dat dan? Daar zit ik persoonlijk vooral mee in.. hoever ga je dan, of wanneer is het genoeg geweest. Daarom besluit ik gewoon er niet aan te beginnen. Maar gewoon mijn persoonlijke limiet (natty) op te zoeken. Daarom was mijn vraag of er ergens nog een product bestaat die net onder aas valt en toch enig effect. Maar dat is idd niet het geval als ik hier nu lees :D
Creatine.
 
Voeding, en vooral.. geduld.
 
Back
Naar boven