Fitness Seller

~~Beste Nummer Ooit ~~

Bezoekers in dit topic

D-U-N-K

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
~wat vinden jullie het beste nummer ooit gemaakt, en let op: je mag r maar 1 noemen, noem je er meer dan 1, dan laat ik Frans Bauer je In elkaar slaan:O

ik zeg:
Stevie Wonder- Isn't she lovely

Sorry, maar ik geloof niet echt in het "beste nummer ooit" want je word elk nummer dat je vaak genoeg luistert wel eens zat..... elke keer weer een nieuw 'beste nummer' dus....

op 't moment: Nick Cannon Ft. R.Kelly - Gigolo
'ts een te chill nummer net zoals ignition, thoia thoing etc....

Juan Luis Guerra - Cuando Te Beso

gisteren voor het eerst gehoord, en gewoonweg prachtig, wordt er emotioneel van, en dat kenmerkt voor mij een heel goed liedje. Deze wil ik op mn begravenis :) Allemaal downen deze dus :P

Beste nummer ooit bestaat niet maar momenteel is bij mij het meest gedraaide nummer Guns N' Roses - Rocket Queen

wat An-G al zegt, er zijn er teveel om op te noemen maar with or without you van U2 blijft toch wel een van de mooiste nummers

Juriaan zei:

Die Henk van Re-Play traint bij mij op de sportschool. Gelukkig zingt 'ie niet tijdens het trainen, maar die telefoon ram ik op een dag wel door z'n strot. Geniet dus maar lekker van z'n nummers, binnenkort kan 't wel eens over zijn...komen er alleen maar ringtones uit z'n bek. ;)

axestream zei:
Die Henk van Re-Play traint bij mij op de sportschool. Gelukkig zingt 'ie niet tijdens het trainen, maar die telefoon ram ik op een dag wel door z'n strot. Geniet dus maar lekker van z'n nummers, binnenkort kan 't wel eens over zijn...komen er alleen maar ringtones uit z'n bek. ;)

:roflol:

hahahahaha

Zijn er idd teveel; ik noem maar wat; van Nederlandse bodem dan: Candy Dulfer - Lily was here.

(hoor ik nu iemand zeggen R Kelly? Die komt net kijken zeker...... Maarja, smaken verschillen?!)

axestream zei:

Prachtig dan komt er de ringtone ''over'' uit zijn mond :D

Jezus wat een avatar.

Zelf kan ik niet echt een favoriet opnoemen. Doe maar Changes van Tupac. Zijn zat nummers die ik minstens even goed vind hoor.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven