MuscleMeat

Beste oefening voor de pectineus ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is dit niet gewoon overtollig vet/huid i.p.v. een slecht ontwikkelde pectineusspier?

Neen ik heb geen enkel gram vet op mijn benen. Das de hele ellende. Had ik maar vet op mijn benen was ik de gelukkigste mens.

Ik zal dadelijk het eens heel goed bestuderen maar ik denk echt de spier.
 
Neen ik heb geen enkel gram vet op mijn benen. Das de hele ellende. Had ik maar vet op mijn benen was ik de gelukkigste mens.
Lijkt me sterk.
Dat 'flubberige' is dus volgens jouw de pectineusspier?
 
Yup. imnewhere Het is niet gespierd daaro. Neen ik ga het niet fotograferen want ziet er niet uit ;)
 
Laatst bewerkt:
Yup. Het is niet gespierd daaro. Neen ik ga het niet fotograferen want ziet er niet uit ;)
Dus er zit nul gram vet op je benen en er zit daar ook geen spier. OK. ???
 
:DDus er zit nul gram vet op je benen en er zit daar ook geen spier. OK. ???

ik ga het even goed bestuderen. Tijdens rust en maandag tijdens de training kiek ik snel even op de wc of het dan beter wordt.

ik zal daarna even verslag uit brengen van dit mysterie als het geen vet is moet t spier zijn en als het geen spier is moet het vet zijn. Misschien is het toch vet
 
Zonder plaatje kan ik er niks over zeggen. Misschien zie je het niet goed.
Je training lijkt wel oké
 
Zonder plaatje kan ik er niks over zeggen. Misschien zie je het niet goed.
Je training lijkt wel oké

Ja het ziet er zo slecht uit dat ik geen foto maak :(

ik heb 1 oefening gekregen die ga ik kkes proberen van de week. Of die beter voelt dan de oefening die ik doe.
 
Gewoon de basisoefeningen voor de benen blijven doen en maak je niet druk over een klein spiertje waarvan je niet eens precies weet waar die zit.
Zonder plaatje kan ik er niks over zeggen.
Doe maar niet...
 
harpep hersenspinsels heb ik ook ben zeer visueel ingesteld. Herkenbaar.
Het is niet afgescheurd want het is aan beide benen hetzelfde. En ik stoor mij er aan. Ben geen 18 meer dus ik denk dat het met mijn 39 lentes te maken heeft. Ik deed soort gelijke oefening aan de kabels maar dan met wat anders ik ga jou video even bestuderen

De gesuggereerde afscheuring was eigenlijk maar als gein bedoeld, maar ik vraag me toch wel serieus af wat de bungelende flubbers nou precies zijn.

Het is namelijk niet echt aannemelijk dat het spierweefsel is, eerder huid, lokaal subcutaan vet en bindweefsel.
Ik ben bijna 50 en bij mij dienen zich ook al een tijdje van dit soort symptomen aan. Ik stoor me hier allemaal niet aan, want ik heb er geen last van en mijn verder spierconditie is nog prima.

Heeft bij mij gewoon met ouder worden te maken en verlies van veerkracht/elasticiteit van o.a. huid en bindweefsel.
Als mijn veronderstelling klopt, dan kan hier alleen operatief wat aan worden gedaan.
 
Dus we hebben het al 2 pagina’s over de spier die van het schaambeen naar het dijbeen gaat ? Die je 99,99999 procent van de tijd niet ziet / merkt of überhaupt wist dat je hem had ..

Of is dit gewoon “ kijk mij eens alle gewichten van de hip abductor pakken “ ?

Vergeet je dan ook niet je “ stapedius “ te trainen ? Die loopt nu achter
 
Dus we hebben het al 2 pagina’s over de spier die van het schaambeen naar het dijbeen gaat ? Die je 99,99999 procent van de tijd niet ziet / merkt of überhaupt wist dat je hem had ..

Jij ziet 100% van de tijd mijn spier niet.

Of is dit gewoon “ kijk mij eens alle gewichten van de hip abductor pakken “ ?

Of is dit gewoon “ oh mij lukt het niet “

Vergeet je dan ook niet je “ stapedius “ te trainen ? Die loopt nu achter


Jij had ook kunnen zeggen. Hé wat je wat je niet moet vergeten of bedoel niet gewoon de stapedius. Of zou je niet zus of zo kunnen doen. Dat is waar ik om gevraagd heb. Ik heb zeer goed gekeken naar diverse tekeningen van het menselijk lichaam en moet toch echt concluderen dat, dit het stukje is wat hangt en “flubbert” het is lelijk en ik stoor mij er aan.

Jij had ook gewoon door kunnen scrollen en niets kunnen zeggen in plaats van te katten.
 
Eerlijk gezegd denk ik dat een spier niet zodanig op kan rekken dat hij gaat "flubberen" en als er scheurtjes optreden dan zou je dat voelen.

Afgescheurde spieren "flubberen" niet maar trekken juist in (balvorming)
 
Eerlijk gezegd denk ik dat een spier niet zodanig op kan rekken dat hij gaat "flubberen" en als er scheurtjes optreden dan zou je dat voelen.

Afgescheurde spieren "flubberen" niet maar trekken juist in (balvorming)

Ik heb geen idee, maar “it makes sense “ wat je zegt. Ik ga terug naar toch hip aductors doen. En als iemand een waanzinnige effectieve oefening heeft hoor ik het heel graag.
 
Als je echt het idee heb dat dat "flubberige" aan de binnenkant van je dij een spier is zou ik eerder naar mn huisarts gaan dan er een oefening voor zoeken.
 
Als je echt het idee heb dat dat "flubberige" aan de binnenkant van je dij een spier is zou ik eerder naar mn huisarts gaan dan er een oefening voor zoeken.

Kan het een keer laten zien ga er geen afspraak voor maken. Vind ik ook weer zo iets.
 
Back
Naar boven