Fitness Seller

beste oefening voor de rear delts?

Bezoekers in dit topic

idd face pull

Goede oefening tot je bij gewichten kom waarbij het op de plaats blijven staan meer moeite kost dan het verplaatsen van het gewicht

Dan kun je altijd nog op de grond gaan zitten tegenover een verstelbare pully. Achter een stapel schijven bevoorbeeld. Maar kan me goed voorstellen dat mensen geen zin hebben zoveel moeite te doen voor een isolatieoefeningetje. Ik in ieder geval niet.

Ik prefereer rear delt rows though.
 
ik wil specifiek de achterkant trainen, die begint nu al achter te lopen terwijl ik nog niet eens een half jaar train.

Na een half jaar trainen loopt je hele lichaam achter. (En dan train je 1x per week omdat je geen tijd hebt.) Ik raad je aan gewoon te gaan borren en je

bent over rows? lijkt me niks

Het kost je inderdaad meer moeite dan een roeimachine. Oefeningen die je veel moeite kosten geven resultaat. Luie oefeningen niet. Gewoon doen dus.

edit: dan pak je die "rear delts" voorlopig ook wel voldoende mee
 
Laatst bewerkt:
Mijn collega's zeggen dat mijn achterkant schouder goed ontwikkeld is. Ik train ze niet eens apart. Gewoon de rug goed trainen. ;) Pull Ups en Rows. :)

Zou je ze dan nog apart willen pakken, is de Reverse Peck Deck, Bend Over Dumbbell Fly en de Cable Standing Cross Row goede oefeningen.
 
wow, die cable standing cross row lijkt me idd ook een goeie, als ik bor doe kost het me te veel moeite om in de juiste houding te blijven staan, problemen met rug enzo.
 
wow, die cable standing cross row lijkt me idd ook een goeie, als ik bor doe kost het me te veel moeite om in de juiste houding te blijven staan, problemen met rug enzo.

Wattan? Ben je gehandicapt, of heb je een hernia?:dunno:
 
bend over raise
bend over row
 
Kwestie van proberen wat het beste bij je aanslaat..
 
wow, die cable standing cross row lijkt me idd ook een goeie, als ik bor doe kost het me te veel moeite om in de juiste houding te blijven staan, problemen met rug enzo.

als het je moeite kost in de juiste houding te blijven staan, moet je minder gewicht pakken en voor een spiegel wil nog wel eens helpen.
 
als het je moeite kost in de juiste houding te blijven staan, moet je minder gewicht pakken en voor een spiegel wil nog wel eens helpen.

ja, en dan worden de spieren dus niet meer effectief getraind.
 
reversed peckdeck
 
nee, bij die oefening zweet ik meer. en ik hou niet van zweet.
:lol:

ff ontopic: bent over side raise vond ik altijd een goede oefening voor de achterkant van je schouders.
en als je het licht genoeg doet zweet je nieteens :o
 
T-bar (smalle grip) + bent over barbell row
 
nee, bij die oefening zweet ik meer. en ik hou niet van zweet.

Like what the ****...ben je achterlijk?
Je wilt groter worden, je wilt trainen. Je wilt genoeg gewicht pakken, omdat anders de spieren niet meer voldoende worden aangesproken....
MAAR je wilt niet zweten, ga dan gewoon niet trainen aars...ga dammen ofzo en doe met die steentjes deadlifts, squats, bench, overhead press en rows ....pffff
 
Laatst bewerkt:
deze vind ik het beste voor rear delts;

reverseflyes2.jpg


pak achterkant schouders tegenwoordig met rug mee omdat je ze met rug ook al aanspreekt.
 
deze vind ik het beste voor rear delts;

reverseflyes2.jpg


pak achterkant schouders tegenwoordig met rug mee omdat je ze met rug ook al aanspreekt.

is deze nou echt een stuk beter dan reverse pek dek machine?
dan ga ik hem weleens proberen, dus jij doet liefer isolatie dan compound? daar hou ik van.
 
Back
Naar boven