XXL Nutrition

beste oefening voor de rear delts? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit is een face pull denk ik...
 
is idd gewoon een face pull
 
idd face pull

Goede oefening tot je bij gewichten kom waarbij het op de plaats blijven staan meer moeite kost dan het verplaatsen van het gewicht
 
reverse flies heb ik een aantal keer gedaan, maar ik heb niet het gevoel dat ze effectief zijn voor mij, mischien doe ik hem ook wel verkeerd, maar ik vroeg me af of deze oefening niet beter zou zijn.
 
idd face pull

Goede oefening tot je bij gewichten kom waarbij het op de plaats blijven staan meer moeite kost dan het verplaatsen van het gewicht

oh, ik denk dat ik wel aangekomen ben op dat punt, aangezien ik een tamelijk laag lichaamsgewicht heb.

kan je hem dan niet gewoon op een lat pull machine doen?

ik denk dat ie ook wel effectief is voor de middle back trouwens, maar dan moet je hem wel naar je borst of lager trekken, rows doen ook weinig voor mij.
 
Laatst bewerkt:
gewoon bent over rowen is het beste.
 
Met bijna alle schouder oefeningen doe je de achterkant ook (een beetje) meetrainen.
 
Met bijna alle schouder oefeningen doe je de achterkant ook (een beetje) meetrainen.

ik wil specifiek de achterkant trainen, die begint nu al achter te lopen terwijl ik nog niet eens een half jaar train.
 
Is je uitvoering van de BOR wel correct dan?wanneer je deze goed uitvoert zal het echt wel wat voor je doen;)
 
Is je uitvoering van de BOR wel correct dan?wanneer je deze goed uitvoert zal het echt wel wat voor je doen;)

volgens mij wel, maar ik heb wel veel moeite om hem helemaal naar achter te krijgen, omdat ik vrij lenig ben is mijn range of motion ook groter. is he aan te raden om hem toch iets lichter te doen?
 
Is je uitvoering van de BOR wel correct dan?wanneer je deze goed uitvoert zal het echt wel wat voor je doen;)

volgens mij wel, maar ik heb wel veel moeite om hem helemaal naar achter te krijgen, omdat ik vrij lenig ben is mijn range of motion ook groter. is he aan te raden om hem toch iets lichter te doen?

ik doe de horizontale row op dezelfde machine als de bench press
 
Zorgen dat het gewicht dusdanig is dat je de oefening goed kan uitvoeren.
Wanneer je de oefening goed uitvoert kan je in gewicht omhoog, echter wel zorgen dat de techniek ook goed blijft:)
 
Machine?zou dan toch echt eens los proberen:) dit is een stuk beter
 
idd face pull

Goede oefening tot je bij gewichten kom waarbij het op de plaats blijven staan meer moeite kost dan het verplaatsen van het gewicht

oh, ik denk dat ik wel aangekomen ben op dat punt, aangezien ik een tamelijk laag lichaamsgewicht heb.

kan je hem dan niet gewoon op een lat pull machine doen?

ik denk dat ie ook wel effectief is voor de middle back trouwens, maar dan moet je hem wel naar je borst of lager trekken, rows doen ook weinig voor mij.
doe hem op de seated row
ik zeg net dat rows niks doen voor mij, en cker bent over niet.

ik ben leipe loetje niet.

volgens mij wel, maar ik heb wel veel moeite om hem helemaal naar achter te krijgen, omdat ik vrij lenig ben is mijn range of motion ook groter. is he aan te raden om hem toch iets lichter te doen?

volgens mij niet, rows doen iets met iedereen
 
bent over rows? lijkt me niks
 
toch maar proberen, met goede uitvoerig;) en met een losse barbell:D
kijken of het wat voor je doet!
 
Back
Naar boven