Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zou iemand van iedere spiergroep de belangrijkste oefeningen kunnen noemen? Kreeg namelijk te horen in een ander topic dat ik teveel oefeningen doe per spiergroep
Ik vind dat hele teveel oefeningen per spiergroep idee echt onzin. Zolang je je niet gaat inhouden omdat je nog 4 andere oefeningen moet doen maakt het geen zak uit.
Ik vind dat hele teveel oefeningen per spiergroep idee echt onzin. Zolang je je niet gaat inhouden omdat je nog 4 andere oefeningen moet doen maakt het geen zak uit.
Beetje als je toch gaat hardlopen kan je net zo goed een marathon doen?
Natuurlijk maakt het wel uit. Ook al ga je bij de laatste oefening nog steeds voluit dan nog is de intensiteit na alle voorgaande oefeningen dusdanig laag dat je wat effect betreft net zo goed niets kan doen. Weg gegooide energie dus.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.