AndroidHealthClinic

Beste oplossing voor asymetrisch lichaam?

Bezoekers in dit topic

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2003
Berichten
8.593
Waardering
13
Ik ben rechtshandig dus m'n linkerarm hinkt wat achterop.

Ik doe altijd een hele set met m'n linkerarm en een halve met m'n rechter, 10-5 8-4 6-3 6-3 dus. Deze methode werkt behoorlijk goed maar het resultaat is wel dat m'n totale massa trager stijgt.

Iemand die het op een andere (betere) manier aanpakt?
 
Ik pak gewoon nog een extra oefening (3 sets) voor me linker arm...
 
en doe veel oefeningen met dumbbells. Herhalingen onderling laten verschillen heeft weinig zin
 
Originally posted by Scighera
en doe veel oefeningen met dumbbells. Herhalingen onderling laten verschillen heeft weinig zin

En dan m'n linkerdumbbell zwaarder nemen dan men rechter?

???
 
Vergis je niet, bijna iedereen is asymetrisch. Dit kan je niet veranderen aangezien dit genetisch bepaald is.
Je aanhechtingen kan je nou eenmaal niet veranderen.

Ik zou niet meteen opgeven, het kan ook liggen aan een verkeerde training van de tegenovergestelde spiergroep.
Het hoeft niet altijd aan de spiergroep zelf te liggen.

Blijf wel gelijk trainen, de andere kant zwaarder trainen heeft geen zin, je overtraint dan alleen maar.
 
Laatst bewerkt:
Maak je er niet al te druk om. En bouw gewoon je massa. Zodra je aan je genitische max zit komt het grotendeels wel bij elkaar...
 
Originally posted by Robin
Maak je er niet al te druk om. En bouw gewoon je massa. Zodra je aan je genitische max zit komt het grotendeels wel bij elkaar...

Enne tegen wanneer zit je aan je genetische max?

Is het dan niet nog moeilijker om symetrisch te worden? Je zit dan toch met een nog groter verschil in massa.
 
Originally posted by bart82


Enne tegen wanneer zit je aan je genetische max?

Is het dan niet nog moeilijker om symetrisch te worden? Je zit dan toch met een nog groter verschil in massa.


Ik denk dat hij bedoelt dat allbei de kanten doorgroeien tot aan hun genetische maximum. De ene kant zal dus eerder stoppen met groeien, maar de andere zal nog verder groeien naar het gen. maximum. (is het dat wat je bedoelt) :-)
 
Originally posted by Olimantado



Ik denk dat hij bedoelt dat allbei de kanten doorgroeien tot aan hun genetische maximum. De ene kant zal dus eerder stoppen met groeien, maar de andere zal nog verder groeien naar het gen. maximum. (is het dat wat je bedoelt) :-)


en na dat maximum dan?
je blijft toch hoewel het steeds trager gaat altijd groeien?
of bedoel je dat de ene kant langzaam zal inlopen op de andere?
 
Back
Naar boven