XXL Nutrition

Beste PCT / Nakuur

Bezoekers in dit topic

Lekker cruise man, of je moet zin hebben om 3 maanden libidoloos en als een zoutzak door het leven te gaan.
Dan veel "plezier" met offgaan.
Het is maar net hoe je het bekijkt, 3 maand zonder libido of je leven lang moeten blijven spuiten.....:rolleyes: wel geloof ik dat het beter voor je hormoon balans is, maar ik moet er nog niet aan denken hoor.
 
je hebt ook vaker geen pct genomen?
ik neem altijd wel iets als pct. maar hcg zit er sowieso in! Helpt bij mij voor mijn libido een beetje oke te houden :p
 
ik neem altijd wel iets als pct. maar hcg zit er sowieso in! Helpt bij mij voor mijn libido een beetje oke te houden :p
Heb je het ook wel eens zonder HCG of PCT gedaan?
 
ik neem altijd wel iets als pct. maar hcg zit er sowieso in! Helpt bij mij voor mijn libido een beetje oke te houden :p

En wat heeft je opmerking dan voor een meerwaarde?
 
ik neem altijd wel iets als pct. maar hcg zit er sowieso in! Helpt bij mij voor mijn libido een beetje oke te houden :p
Maar wat voor nut heeft hcg tijdens je nakuur naast dat je jezelf onderdrukt?
 
Hey Allemaal,

Even een kleine update ik ben nu precies 4 weken OFF. Mijn gewicht is hetzelfde gebleven er zit een kleine schommeling in van +/- 0.3 KG dus dit is te overzien. Ik heb verder nog nergens last van qau sides. Geen laag libido totaal niet eigenlijk. Onderin is ook alles goed geen knikkerballen etc.

Verder is het enigste dat ik wel in een kcal surplus zit van +300 Kcal. Gewicht blijft hetzelfde vet percentage ook. En mijn kracht stats zijn nog steeds zeer goed.

Als er verder nog vragen zijn let me know! :)

Groet !
 
Hey

Iets meer als 5 weken geleden. En ik moet zeggen dat ik mij super voel. Acne is compleet verdwenen het was maar een beetje. Libido is zeer goed. Kracht gaat weer vooruit in de gym als een gek. Zit nu op een 400 Kcal surplus. My lifts zijn allemaal met zeker 10 - 15% gestegen in de laatste 2 weken. Ben nu officeel ook 1.1kg zwaarder en the looks are the same.

Feeling good as fuck!

Als er nog vragen zijn let me know

🤚🤲
 
Zelf heb ik nu gemerkt dat er weinig verschil in zit als je kuur niet zwaar is. Ik heb eigenlijk nergens last van.

Maar als ik natuurlijk al boven de 2 compounds gaan zitten zal ik zeker weten wel een nakuur doen naar mijn mening.
 
Back
Naar boven