Fitness Seller

Beste plan van aanpak

Bezoekers in dit topic

Duidelijk! Je zegt in een paar maanden wordt het geen hele transformatie, snap dat het idd lange termijn is voor massa. Mijn doel is dus echter wel het vet te cutten en wat spiermassa aankomen om uiteindelijk (langere termijn) redelijk wat massa te hebben. Als ik nou dus zoals jij zegt 3kg bulk, 3kg cut etc en dit lets say een half jaar tot jaar doe en daarna echt ga bulken/cutten, is er dan een goede transformatie zichtbaar?
In theorie zal het dus 3kg bulk vooral spier met klein percentage vet zijn, daarna 3kg cut met vooral vet en klein percentage spier zijn enzovoorts, met als resultaat steeds minder vet en steeds meer spiermassa. Die verhouding dus veranderen.

De resultaten kan niemand garantie op geven jammer genoeg haha. Ik denk wel dat als jij enthousiast blijft sporten en steeds meer reps/gewicht aankan (progressie) in combinatie met voeding die je in de gaten houdt dat je zeker na een jaar goed verschil gaat zien. Omdat de weegschaal je daar dan niet veel bij gaat helpen is de spiegel (elke week foto) de makkelijkste oplossing. Normaal weet je na een maand of 2 wel of iets voor je werkt of niet en dan tweak je vanzelf dingetjes zoals ik ga gewoon 2kgcut/bulk doen of ik vind het kut en ga 2x 3kg cutten met een break op onderhoud van 2 weken en vergeet de focus op spieropbouw even. Het is geheel aan jou. Laatst was er iemand die het fijn vond om altijd kip/broccoli/rijst te eten omdat hij dan niet hoefde na te denken, dus alles is geheel persoonlijk zie je maar weer!
 
Back
Naar boven