Fitness Seller

Beste pre-workout sup

Bezoekers in dit topic

Wesleyftw

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2010
Berichten
811
Waardering
14
Lengte
1m85
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
De Topic zegt het al.
Ik wil graag een pre-workout sup gaan gebruiken dus bij deze

Van welke pre-workout sup krijg jij de meeste kracht, pomp en focus!?
 
nox pump extreme van ultralife
 
volgens mij staat noxipro nog belangen niet waar nox pump staat. maximize V2 en muscle marinade zijn ook 2 toppers van de bovenste plank Imo!
 
nox pump..alhoewel dat afhangt van persoon tot persoon.
Gewoon caffeine helpt ook en goedkoper ;)
 
superpump - N.O.explode - WTF (wake the freak) deze hebben het bij mijn erg goed gedaan.
 
volgens mij staat noxipro nog belangen niet waar nox pump staat. maximize V2 en muscle marinade zijn ook 2 toppers van de bovenste plank Imo!

Ik ben er van overtuigt dat NoxiPro zichzelf kan meten met de beste pwo's van dit moment.

NoxiPro is momenteel nog "onbekend maakt onbemind", maar ik weet zeker dat dit snel zal veranderen.

Wat mij betreft is NoxiPro in de categorie pwo's momenteel de beste, en dat voor een nette prijs.




Edit
: woohoo, kijk eens, ik heb geen reclame gemaakt door een link te plaatsen. :p
 
Net me eerste glaasje NoxiPro op en ga nu trainen, ik voel nog niks, misschien straks als ik bezig ben.
 
Ik ben er van overtuigt dat NoxiPro zichzelf kan meten met de beste pwo's van dit moment.

NoxiPro is momenteel nog "onbekend maakt onbemind", maar ik weet zeker dat dit snel zal veranderen.

Wat mij betreft is NoxiPro in de categorie pwo's momenteel de beste, en dat voor een nette prijs.




Edit
: woohoo, kijk eens, ik heb geen reclame gemaakt door een link te plaatsen. :p

sommige mensen zijn toch zo voorspelbaar hé :rolleyes:
 
sommige mensen zijn toch zo voorspelbaar hé :rolleyes:

Klachten? Schrijf ze op een briefje, en stop ze in de klachtenpot....

1. Ik maak geen reclame
2. Waarom zou ik niets over NoxiPro mogen posten?

:)
 
Is persoonlijk.
 
er zijn zoveel goede.
heb zelf ook wel goede ervaringen met crack.
ga je hard op!
 
Beste ervaring heb ik met No Xplode ;)!
 
Citruline malate en beta alanine.
 
noxipro is voor mij de beste tot nu toe
 
volgens mij staat noxipro nog belangen niet waar nox pump staat. maximize V2 en muscle marinade zijn ook 2 toppers van de bovenste plank Imo!

NOX Pump en Maximize v2 zijn inderdaad ook mijn favorieten. En natuurlijk Unleash V3. Denk dat dat toch wel de 3 sterkste pre workout boosters verkrijgbaar zijn.
 
Superpump250, NOXplode, Jack3d, 1MR en wss ook NoxiPro als ik zo naar de ingrediënten kijk.
 
Net me eerste glaasje NoxiPro op en ga nu trainen, ik voel nog niks, misschien straks als ik bezig ben.


Zo nu lekker aan het trainen, en de kracht is super, pomp valt nog mee.

Me schema afgewerkt maar ga nog even door :D


Na me training:
Zo ik ben klaar met trainen, heb er maar een full-body van gemaakt.

Lekker alles opgepompt nu, ik hoop dat dit goedje na een tijd ook blijft werken.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij was het hell no, van de wek noxipro proberen!
Het is gewoon erg verschillend per persoon.
 
Back
Naar boven