XXL Nutrition

Beste pre-workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marcc182

Cool Novice
Lid geworden
5 jul 2012
Berichten
37
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Hey,

Ben al een tijdje bezig met verschillende PWO's. Heb nu Amino Energy gehad van ON - gaf mij in het begin een goede pomp, nu valt het erg tegen. Ook nog Swollen geprobeerd - slaat totaal niet aan, vieze nasmaak etc.

Wat gebruiken jullie, en wat raad je aan? Ik ben op zoek naar een PWO die een goede pomp geeft, energie (ben altijd druk, dus veel moe) en waarvan je een goede focus krijgt, door wilt gaan.
 
Ik vind noxipro goed ;)
 
unleash nieuwe formule.

XXL
 
Voor pomp kun je gewoon Citrulline of Agmatine kopen, voor focus zou ik voor Craze gaan.
 
Glaasje rode wijn op nuchtere maag,probeer maar
 
een banaantje
 
Hoor veel goede verhalen over swollen, is daarnaast ook niet duur
 
Swollen €14,95 omg?
 
Helaas moet zelf uit testen, meestal werken de wat bekende wel voor de meeste maar soms slaat echt niet aan zoals je aan aangaf
 
De beste pre workout bestaat helaas niet welke voor de 1 werkt kan evengoed voor een ander niets doen ;). Dus de beste pre workout is de pre workout die voor jou persoonlijk goed werkt ;)
 
nieuwe unleash van xxl nutrition is echt goed. energie, pomp, focus, doet alles wat het moet doen. en de smaak is nog lekker ook.
 
Wat voor een werkt hoeft voor de ander niet, ik pak zelf extreme pump en unleash v3 werkt voor mij goede focus pomp concentratie.
 
De beste pre workout bestaat helaas niet welke voor de 1 werkt kan evengoed voor een ander niets doen ;). Dus de beste pre workout is de pre workout die voor jou persoonlijk goed werkt ;)

Ik kan het niet vaak zeggen als je iets post maar deze keer klopt het :D

nieuwe unleash van xxl nutrition is echt goed. energie, pomp, focus, doet alles wat het moet doen. en de smaak is nog lekker ook.

Ok! Goed om te horen!
 
jack3d (oude formule)
shock therapy (nieuwe formule)
animal rage
animal pump

binnenkort ga ik eens experimenteren met Xtreme Pump van XXL met wat Beta-Alanine, ik hou van pomps en ik hou van beta alanine :D
 
Ik kan het niet vaak zeggen als je iets post maar deze keer klopt het :D

Dank je ik kan ook subjectief zijn. En op de vraag die TS stelde was dit het meest gepaste antwoord. Ik kan niet zeggen welke pre workout de beste is. Ze hebben echter allemaal hun voordelen. Ik weet helaas niet hoe de unleash is daar weet ik niks over dus doe ik daar geen uitspraak over. Subjectief advies werkt het beste ben ik achter gekomen :D
 
Back
Naar boven