Fitness Seller

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Uur rug, dan armen dan wat cardio, ben ik zo tussen de 2 tot 3 uur zoet mee.
Borst/schouders 2 uur ong.
 
Ben benieuwd hoeveel setjes er dan door heen worden geknald:P.

Die pwo was trouwens echt perfect gisteren. Zieke focus en energie en daarna niets van een crash.
 
Ff een vraagje aan de experts hier... Heb dus in een supplementenwinkel hier in Russia een potje met pure dimethylamylamine gevonden. 1 cap is 100mg en 1 potje kost omgerekend 10 euro. Is 100mg DMAA eigenlijk veel? Het is hier overigens ook illegaal, maar dat terzijde. :hahaha:

Voor iemand die die zooi nog nooit gebruikt heeft maar wel erg benieuwd is... Heeft dit zin om te kopen en op zichzelf te proberen zonder een PWO erbij te gebruiken, of is het beter om zo'n pilletje te nemen i.c.m. een pre workout? En zo ja, wat zou dan een goeie zijn? Het liefst zonder al te veel cafeïne erin want daar krijg ik maagpijn van. Dus zooi zoals 5150 is geen optie.

Ik train normaalgesproken rond 6 uur in de ochtend en ik zoek gewoon iets waar ik flink crazy van word en zodat ik ook tegen het einde van mijn workouts nog drive heb.
 
Iemand ervaring met witte monster pwo? die wat meer kan vertellen over aantal scoops en/of crash?
 
Ff een vraagje aan de experts hier... Heb dus in een supplementenwinkel hier in Russia een potje met pure dimethylamylamine gevonden. 1 cap is 100mg en 1 potje kost omgerekend 10 euro. Is 100mg DMAA eigenlijk veel? Het is hier overigens ook illegaal, maar dat terzijde. :hahaha:

Voor iemand die die zooi nog nooit gebruikt heeft maar wel erg benieuwd is... Heeft dit zin om te kopen en op zichzelf te proberen zonder een PWO erbij te gebruiken, of is het beter om zo'n pilletje te nemen i.c.m. een pre workout? En zo ja, wat zou dan een goeie zijn? Het liefst zonder al te veel cafeïne erin want daar krijg ik maagpijn van. Dus zooi zoals 5150 is geen optie.

Ik train normaalgesproken rond 6 uur in de ochtend en ik zoek gewoon iets waar ik flink crazy van word en zodat ik ook tegen het einde van mijn workouts nog drive heb.
Oude jack3d en noxplode zat vgm 150mg dmaa.

Ben zelf een voorstander voor 50-75mg dmaa met een lichte pwo of met een vruchtensap. Dat is voor mij voldoende of hard te gaan in de gym.
 
Ff een vraagje aan de experts hier... Heb dus in een supplementenwinkel hier in Russia een potje met pure dimethylamylamine gevonden. 1 cap is 100mg en 1 potje kost omgerekend 10 euro. Is 100mg DMAA eigenlijk veel? Het is hier overigens ook illegaal, maar dat terzijde. :hahaha:

Voor iemand die die zooi nog nooit gebruikt heeft maar wel erg benieuwd is... Heeft dit zin om te kopen en op zichzelf te proberen zonder een PWO erbij te gebruiken, of is het beter om zo'n pilletje te nemen i.c.m. een pre workout? En zo ja, wat zou dan een goeie zijn? Het liefst zonder al te veel cafeïne erin want daar krijg ik maagpijn van. Dus zooi zoals 5150 is geen optie.

Ik train normaalgesproken rond 6 uur in de ochtend en ik zoek gewoon iets waar ik flink crazy van word en zodat ik ook tegen het einde van mijn workouts nog drive heb.
100mg is een pitte dosering. Echter in de orginele Jack3d zat 143mg per scoop. Op enkel DMAA heb ik nooit getraind. Lijkt me zelf wel fijn om 50-125mg toe te voegen aan een flut preworkout
 
Ik zat ff te speuren op bodyenfit <-- yea i know.. :o, en zag deze pre-workout voor maar 2,50???

https://www.bodyenfitshop.nl/sustained-release-pre-workout/

Iemand ervaring mee of kan een review geven adhv de ingredienten? Heb er zelf weinig verstand van, maar 2,50 lijkt me het proberen waard? :rolleyes:
Ik zat ff te speuren op bodyenfit <-- yea i know.. :o, en zag deze pre-workout voor maar 2,50???

https://www.bodyenfitshop.nl/sustained-release-pre-workout/

Iemand ervaring mee of kan een review geven adhv de ingredienten? Heb er zelf weinig verstand van, maar 2,50 lijkt me het proberen waard? :rolleyes:
Vlgns mij niet heel bijzonder, voor 2.50 zijn er wel meerdere samples te verkrijgen met soortgelijke of betere samenstelling
 
Ze geven dat niet aan als je in winkelmand doet overigens ???
Er staat eerst een foto van het potje en als je die van €2,50 aanklikt veranderd die in een sample, anders had ik voor €2,50 wel wat potten ingeslagen:p
 
Back
Naar boven