Fitness Seller

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Jij snapt het :zuip:
Good for you. Maar dan heb je nog nooit een preworkout uit het illegale circuit gehad..

Daar kan geen mindset tegen op. Maar goed, ik zou het lekker zo houden, want net als ik niet meer zonder PWO willen trainen is ook niet alles ;)
:roflol: Ben benieuwd! Heb die shot koud gezet op werk om eens te proberen..

Hmm, nu ben ik wel benieuwd welk dat waren..

Heb het aan haar gevraagd en waren deze: https://www.duursport.nl/sis-sportvoeding/go-caffeine-shot-60-ml-73175

Op zich ook niets bijzonders hoor, maar voor mij deed dit alleszins meer dan bv 5150.
 
Iemand ervaring met DMHA? Las dat het vergelijkbaar is met DMAA, maar dan nog legaal.
 
Iemand ervaring met DMHA? Las dat het vergelijkbaar is met DMAA, maar dan nog legaal.

Prima spulletje! Inderdaad iets zwakker als DMAA maar scheelt niet veel. Persoonlijk vind ik dit wat fijner spul dan DMAA en voelt het wat "schoner" aan.
Ook minder last van een crash als het uitwerkt. Met DMAA werd ik zwaar chagrijnig en bij deze niet
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Ik ging zelfs beter op sommige PWO's met DMHA dan met DMAA. Helaas allebei niet meer legaal verkocht in NL.
 
Prima spulletje! Inderdaad iets zwakker als DMAA maar scheelt niet veel. Persoonlijk vind ik dit wat fijner spul dan DMAA en voelt het wat "schoner" aan.
Ook minder last van een crash als het uitwerkt. Met DMAA werd ik zwaar chagrijnig en bij deze niet
Oke! Misschien toch eens wat van bestellen voor m'n eigen formule.
 
Ik ging zelfs beter op sommige PWO's met DMHA dan met DMAA. Helaas allebei niet meer legaal verkocht in NL.
DMHA pre workouts zijn nog legaal te koop in Nederland!

DMAA is ook nog te koop, alleen niet legaal helaas:p
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Iemand nog een link met betaalbare dmha/dmaa pwo’s?
 
Iemand nog een link met betaalbare dmha/dmaa pwo’s?
Ik ken wel wat sites uit het buitenland, maar dan maken de verzendkosten het onaantrekkelijk (google maar eens op 'cocaine PWO' of 'Jack3d PWO dmaa' (let erop: oude formule, niet de legale). Ik heb hier nog een paar potten Black Booster staan. Woon je in de buurt van Breda?
Deze schijnt goed te zijn, maar zelf nooit gehad (neem de optie met Kigelia Africana, dit is net zoiets als DMHA):
 
Iemand ervaring met pwo genaamd psycho met 1.3 dmaa en blaxkbooster?
 
Iemand ervaring met pwo genaamd psycho met 1.3 dmaa en blaxkbooster?
Prima pwo. Alleen slaat psycho op 1 scoop nergens op.
Vanaf 2 is het een prima pwo:D
 
Mannen ik krijg iedere keer diarrhae van de c4, is dat verklaarbaar? en zijn er pwos met andere bestanddelen waarbij ik dat misschien niet krijg?
 
Sommige mensen hebben last van creatine.

Gewoon een maaltijd als pwo nemen. Bak koffie erbij.
 
Sommige mensen hebben last van creatine.

Gewoon een maaltijd als pwo nemen. Bak koffie erbij.
Ik ben flink aan de lijn(intermittent) en sport altijd smorgens dus die maaltijd word hem de komende maanden niet ;)

Verder heb ik super moeite met focussen vandaar dat ik pwo. Pomp etc boeit me ook niet zoek gewoon iets dat me de focus van c4 geeft maar niry de dunne hahaha
 
Ik ben flink aan de lijn(intermittent) en sport altijd smorgens dus die maaltijd word hem de komende maanden niet ;)

Verder heb ik super moeite met focussen vandaar dat ik pwo. Pomp etc boeit me ook niet zoek gewoon iets dat me de focus van c4 geeft maar niry de dunne hahaha
Echt lang de dunne of alleen als je hem net hebt genomen dat je jezelf dan ff leeg schijt? want ik heb dat tweede ook wel eens, shit happens. Pun intended
 
Back
Naar boven