XXL Nutrition

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Die werd ook top uitgebracht en in no time 80% korting door doping. Iedereen volop kopen
 
Hetkenbaar..had ik ooit met 1.M.R..samples: topspul / pot: rotzooi
Ja ik vond dit echt heel raar en voelde me flink bezeken voor een pot van 40+ euros. Ik weet 100% zeker dat de sample dosering stukken beter was dan wat er in die pot zat. Misleidende manier van klanten trekken.

Vandaar nu dat ik losse yohimbine pillen heb en verder aan het kijken ben om zelf mijn eigen pwo te mixen :)
 
Ja ik vond dit echt heel raar en voelde me flink bezeken voor een pot van 40+ euros. Ik weet 100% zeker dat de sample dosering stukken beter was dan wat er in die pot zat. Misleidende manier van klanten trekken.

Vandaar nu dat ik losse yohimbine pillen heb en verder aan het kijken ben om zelf mijn eigen pwo te mixen :)
Dat maakt IMO van elke preworkout een goede preworkout:woot:
 
Iemand ervaring met 'Werewolf' van Dark Raven?
 
Bij Body-supplies heb je ook een hoop van zo'n pwo's. Ze hebben daar ook Yeah Buddy, die heb ik toen ooit gehad toen hij net uit was, een van de beste maar vraag me af of hier hetzelfde in zit als toen der tijd.
Deze inmiddels besteld en is nog wel een goede pwo maar minder dan ik me kan herinneren toen der tijd.
 
Klopt precies wat je zegt, unstoppable. De eerste versie gebruik ik nu, gruwelijke kick.
Ah lekker man, de eerste unstoppable was een beest van een pre idd
 
Iemand ervaring met 'Werewolf' van Dark Raven?
Ja, vind ik de beste preworkout die op dit moment verkocht wordt, old school formule die heel goed smaakt, dikke aanrader
 
Ik las al vaker dat mensen preworkout ingrediënten zelf kopen en die dan zelf maken.
Ik zag ook dat je op aliexpress veel van die ingrediënten kan kopen.
Wat zou dan een goeie samenstelling kunnen zijn?
 
3 blikken monster energy
5 koppen koffie
3 dextro energies

als je dat in je bakkes duwt voel je je ook wel ready om te gaan benchen.
 
Gemiddelde reactie; wel prima
Eigen ervaring; helemaal ruk
 
Back
Naar boven