MuscleMeat

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Ik haal hem zelf via marktplaats. Hij is ook in de sportschool waar ik sport te koop. Als je gewoon op pre workout zoekt op mp , dan zie je hem vanzelf verschijnen. Als je me een pb stuurt kan ik je een link doorsturen!
Stuur mij maar die link door, kan hem ook nergens vinden :(
 
Ik ben aardig wat gewend wat pwo's betreft maar op dit moment toch even een bad experience…
Heb jongsleden een tester ontvangen van Edge Of Insanity by Psycho Pharma, 1 serving 10 gram. Weekje terug heb ik dik 3 gram genomen omdat ik al had gelezen dat deze aardig heftig kan vallen. Voelde me prima, niets bijzonders vergeleken met eerdere zware pwo's. Uurtje terug het restant genomen, kleine 7 gram. Half uurtje terug begonnen met work out, na dik 10min mee gestopt. Ik ga echt keihard, zweet me kapot, hele lijf tintelt en jeukt en m'n hart gaat tekeer als een malle. Voelt alsof ik een paar pilletjes teveel heb gepakt of iets in die richting.

Eerste pwo die niet goed valt en me echt veel te heftig is, dus voor de gebruikers met een erg hoge tolerantie, probeer deze zou ik zeggen :) Voor mij persoonlijk nooit meer! (vraag me af hoelang ik me nog zo blijf voelen... echt zwaar k*t!)

upload_2018-10-6_10-24-47.png
of
upload_2018-10-6_10-27-30.png
 
Laatst bewerkt:
Ik ben aardig wat gewend wat pwo's betreft maar op dit moment toch even een bad experience…
Heb jongsleden een tester ontvangen van Edge Of Insanity by Psycho Pharma, 1 serving 10 gram. Weekje terug heb ik dik 3 gram genomen omdat ik al had gelezen dat deze aardig heftig kan vallen. Voelde me prima, niets bijzonders vergeleken met eerdere zware pwo's. Uurtje terug het restant genomen, kleine 7 gram. Half uurtje terug begonnen met work out, na dik 10min mee gestopt. Ik ga echt keihard, zweet me kapot, hele lijf tintelt en jeukt en m'n hart gaat tekeer als een malle. Voelt alsof ik een paar pilletjes teveel heb gepakt of iets in die richting.

Eerste pwo die niet goed valt en me echt veel te heftig is, dus voor de gebruikers met een erg hoge tolerantie, probeer deze zou ik zeggen :) Voor mij persoonlijk nooit meer! (vraag me af hoelang ik me nog zo blijf voelen... echt zwaar k*t!)

Bekijk bijlage 435649 of Bekijk bijlage 435650
Yohimbine wordt nog wel eens slecht ervaren. Zal wss best wat van in zitten.
 
Ben al een tijdje helemaal gestopt met pwo en caffeine in het algemeen, maar de training zijn toch niet dezelfde zonder.

Neem nu een scoop Creashock pump van XXL nutrition. Dat geeft nog wel lekkere pomp zonder al die stims binnen te krijgen. Toevallig gisteren een cap ‘argipower’ van Olimp voor de training genomen, 1500 mg arginine, zeker dikke pomp.

Ik snap niet hoe iedereen al die pwo hakt en nog steeds kan slapen?
 
ik train meteen na het werk dus die pwo heeft nog genoeg tijd om dan uit te werken. Paar jaar geleden ging ik nog wel eens laat in de avond trainen met een goede pwo op en dan was slapen ook lastig:o
 
Ik ben aardig wat gewend wat pwo's betreft maar op dit moment toch even een bad experience…
Heb jongsleden een tester ontvangen van Edge Of Insanity by Psycho Pharma, 1 serving 10 gram. Weekje terug heb ik dik 3 gram genomen omdat ik al had gelezen dat deze aardig heftig kan vallen. Voelde me prima, niets bijzonders vergeleken met eerdere zware pwo's. Uurtje terug het restant genomen, kleine 7 gram. Half uurtje terug begonnen met work out, na dik 10min mee gestopt. Ik ga echt keihard, zweet me kapot, hele lijf tintelt en jeukt en m'n hart gaat tekeer als een malle. Voelt alsof ik een paar pilletjes teveel heb gepakt of iets in die richting.

Eerste pwo die niet goed valt en me echt veel te heftig is, dus voor de gebruikers met een erg hoge tolerantie, probeer deze zou ik zeggen :) Voor mij persoonlijk nooit meer! (vraag me af hoelang ik me nog zo blijf voelen... echt zwaar k*t!)

Bekijk bijlage 435649 of Bekijk bijlage 435650
Klinkt goed! Waar haal je dat?

Ik snap niet hoe iedereen al die pwo hakt en nog steeds kan slapen?
Ik train s'ochtends of tijdens lunchtijd
 
Do you guys realize dat stimulerende middelen per definitie katabool zijn?
Hoe sterker stimulerend hoe meer fucked up voor massa.
En dit komend van een stimmjunky
 
Do you guys realize dat stimulerende middelen per definitie katabool zijn?
Hoe sterker stimulerend hoe meer fucked up voor massa.
En dit komend van een stimmjunky
Stiekem weet ik dit dondersgoed..maar de verslaving is hardnekking..:roflol:
 
Do you guys realize dat stimulerende middelen per definitie katabool zijn?
Hoe sterker stimulerend hoe meer fucked up voor massa.
En dit komend van een stimmjunky
Maar in hoeverre geldt dit voor iets simpels als cafeïne oid?
 
Maar in hoeverre geldt dit voor iets simpels als cafeïne oid?
Geldt voor alle stimms, ook voor cafeïne of theïne. Uiteraard evenredig aan stimulerende werking; een kopje koffie is minder katabool dan een punt pep
 
Klinkt goed! Waar haal je dat?

Pas een en ander besteld bij muscle-lab.de, daar zat deze tester bij. Zojuist op de site gekeken maar staat als uitverkocht. Komt wel weer binnen als het goed is.

Ik ben zo goed als de hele dag opgefokt en niet lekker geweest dus alvast veel plezier er van :P
 
Heeft iemand al ervaring met de nieuwe formule van Limitless?
Limitless_v2.jpg
 
Is het daarom dat je al 5 jaar geen gainz meer maakt? :devilnana:

Vroeger heb ik veel PWO gebruikt, vanalles geprobeerd. Tegenwoordig gewoon een tas koffie voor het trainen en dat gaat even lekker.
Nee dat is omdat ik eet als een idioot en wel besluit naturel te blijven ;)
 
zwarte koffie en een banaan
 
Do you guys realize dat stimulerende middelen per definitie katabool zijn?
Hoe sterker stimulerend hoe meer fucked up voor massa.
En dit komend van een stimmjunky
Serieus? Ik had hier nog nooit van gehoord.
Maar gains maak je toch in rust dan heb ik drie dagen om te groeien

Momenteel gebruik ik drie PWO. Wissel elke dag af:
Assault
Hot blood 3.0
Gold standard pre workout

Assault blijft wel de favoriet.
 
Serieus? Ik had hier nog nooit van gehoord.
Maar gains maak je toch in rust dan heb ik drie dagen om te groeien

Momenteel gebruik ik drie PWO. Wissel elke dag af:
Assault
Hot blood 3.0
Gold standard pre workout

Assault blijft wel de favoriet.
Hoe meer muscle protein breakdown hoe minder er netto onder de streep over blijft
 
Back
Naar boven