MuscleMeat

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

5150 is overrated brol.
 
Deze morgen de Xtreme PWO van XXL geprobeerd. Tja, doet dus ook bijzonder weinig. Ik voel me eigenlijk net hetzelfde als wanneer ik 's morgens twee tassen koffie drink. Tot nu toe heb ik eigenlijk nog geen PWO gehad van de legale leveranciers waar ik echt een verschil van merkte. Mijn cafeïne resistentie is misschien gewoon te hoog? Is die Xtreme echt één van de "zwaarste" PWO's op de legale markt? 5150 deed me bv ook heel weinig.

Heb nu nog een blikje Venom en zo een PWO shot van XXL staan om te proberen. Verwacht er niet veel van. :)
Wie drinkt er dan ook 2 hele tassen koffie :trollface:
 
Stimhead van thebodyshop dat is pas een goeie pwo op de legale markt
 
5150 is de beste pwo die ik in jaren heb gehad.
Enige nadeel is de crash wel :/
 
5150 is de beste pwo die ik in jaren heb gehad.
Enige nadeel is de crash wel :/
Wat is een crash dan? Heb wel één keer pre gehad waar ik een super zenuwachtig gevoel van kreeg.
 
Soort downgevoel.. tijdens de training natuurlijk super veel energie en dan daarna juist tegenovergestelde.
Concentratie wat minder, geen eetlust.
 
5150 is de beste pwo die ik in jaren heb gehad.
Enige nadeel is de crash wel :/
Dan had ik je beter mijn pot opgestuurd ipv hem weg te flikkeren :o
 
Weihydrolisaat. Al jaaaaaaaren.
 
Jack3D met DMAA even zoeken. Werkt bij mij goed. Aangezien vroeg uit bed ga voor werk 4:45. Negen uurtjes werken en dan gelijk door naar de sportschool. Kwartiertje van te voren en heb weer fut genoeg.
 
Jack3D met DMAA even zoeken. Werkt bij mij goed. Aangezien vroeg uit bed ga voor werk 4:45. Negen uurtjes werken en dan gelijk door naar de sportschool. Kwartiertje van te voren en heb weer fut genoeg.

Geen wonder dat die werkte haha. Geen dmaa meer voor mij.
 
Gaat natuurlijk een beetje tegen de principes in maar bij body en fit waren Full as fuck en 5150 er met 40% korting dus meteen ff gehaald
 
Gaat natuurlijk een beetje tegen de principes in maar bij body en fit waren Full as fuck en 5150 er met 40% korting dus meteen ff gehaald
Er zijn uitzonderingen ;)
 
Der Hammer is kwa ingrediënten wel goed volgestopt voor de prijs. Ik wil Limitless en Total War nog gaan proberen.
 
Der Hammer is kwa ingrediënten wel goed volgestopt voor de prijs. Ik wil Limitless en Total War nog gaan proberen.
Limitless is sick, heerlijke pre workout alleen wel opletten dat je het echt in een kast bewaard. Ik had namelijk een tijdje op een schap waar de zon op stond laten staan en toen was het een dikke brok waar je niks meer mee kon. Bij andere pre workouts eigenlijk nooit gehad
 
Limitless is sick, heerlijke pre workout alleen wel opletten dat je het echt in een kast bewaard. Ik had namelijk een tijdje op een schap waar de zon op stond laten staan en toen was het een dikke brok waar je niks meer mee kon. Bij andere pre workouts eigenlijk nooit gehad
Ow dat ken ik, C4 heeft dat ook erg
 
Limitless is sick, heerlijke pre workout alleen wel opletten dat je het echt in een kast bewaard. Ik had namelijk een tijdje op een schap waar de zon op stond laten staan en toen was het een dikke brok waar je niks meer mee kon. Bij andere pre workouts eigenlijk nooit gehad
Heeft meer met vocht te maken denk..
 
Deze stimjunk is blij dat die stimvrij is. Beste pre workout is geen pre workout
 
Back
Naar boven