Fitness Seller

Beste Pre Workout? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb nu blast workout van XXL, werkt erg lekker. Geen dip daarna en goede energy bij het sporten.
Heb die ook geprobeerd afgelopen weekend, niet slecht...maar ook niet goed. Kortom niks bijzonders. Zou er persoonlijk geen geld aan uitgeven. 2 reten.
 
Zit daar ook nog wat 'hardcore's' in of dat niet?
natuurlijk niet, leuk om mee te beginnen voor 17 jarige HAVO scholier die net niet genoeg energie krijgt van een Joel Beukers vlogje.
 
Heb die ook geprobeerd afgelopen weekend, niet slecht...maar ook niet goed. Kortom niks bijzonders. Zou er persoonlijk geen geld aan uitgeven. 2 reten.

Pot bevalt mij persoonlijk goed. Welke PWO werkt voor jou goed?
 
Pot bevalt mij persoonlijk goed. Welke PWO werkt voor jou goed?
Total war van Redcon1 is op het moment nog mijn favoriet. Binnenkort wil ik ''Bring the Chaos'' eens proberen.
 
Mannen ik wil mijn eigen pre workout gaat mixen maar hebben jullie bepaalde voorkeuren voor webshops omdat die betere/goedkopere producten bieden dan bv xxl?
 
Mannen ik wil mijn eigen pre workout gaat mixen maar hebben jullie bepaalde voorkeuren voor webshops omdat die betere/goedkopere producten bieden dan bv xxl?

Ik importeer alles uit China op de caffeine, smaakstof en kleurstof na.
Komt wel nog importheffing over,m 10% ofzo. Weet ik even niet uit m'n hoofd.
Hier in NL vind ik de amino's erg duur.
 
Nitraflex vind ik ook wel een goede. Smaakjes zijn top, hij kickt snel in(bij mij toch) en ik krijg er geen crash van
 
Nitraflex vind ik ook wel een goede. Smaakjes zijn top, hij kickt snel in(bij mij toch) en ik krijg er geen crash van
Ik was helemaal weg van de sample, en toen ik de pot kocht voelde ik niet wat ik bij de sample had.. Ben er achteraf teleurgesteld in haha
 
Iemand nog tips qua goede dosering vd losse ingrediënten om je eigen pre te mixen? Liefst met weinig caffeine...
 
Oude dedicated pre workout, oude bevat nog DMAA.
PB maar dan vertel ik je welke winkel deze nog heeft
 
Ik was helemaal weg van de sample, en toen ik de pot kocht voelde ik niet wat ik bij de sample had.. Ben er achteraf teleurgesteld in haha
Hetkenbaar..had ik ooit met 1.M.R..samples: topspul / pot: rotzooi
 
Back
Naar boven