XXL Nutrition

Beste prijs/kwaliteit vitamines?

Bezoekers in dit topic

Sander100

Novice
Lid geworden
3 nov 2015
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
90kg
Heren,

Ik ben ondertussen door mijn jaardosis heen en ben wel benieuwd naar wat jullie goede vitaminepillen vinden. Ik gebruik nu B&F 1x Multi Men samen met 2x Marinol Omega 3 per dag. Nu zag ik ook Total Health staan maar vind de dosis een beetje aan de lage kant en bevat ook geen visolie. Nu mis ik vooral een stevige dosis Vitamine C. Ik zag ook Natural Multi van PowerSupplements welke mij best goed lijken (niet synthetisch) maar ik vind de prijs aan de hoge kant. Ben je al bijna 200 euro kwijt voor 1 jaar vitaminepillen, dat vind ik teveel.

En ik weet dat er heel veel meningen hierover zijn maar ik ben benieuwd naar welke producten kunnen jullie aanbevelen qua prijs/kwaliteit/opname.

Gr
 
Wat versta je onder een stevige dosis vitamine C, en waarvoor heb je die nodig?

Multivitamines bevatten inderdaad geen visolie.
 
Ik heb al mijn pillen bij myprotein gehaald: multivit, omega 3, magnesium en zinc, vit d3
Hun hebben vaak goede acties en ik heb toen met 50% op alle pillen besteld
 
Wat versta je onder een stevige dosis vitamine C, en waarvoor heb je die nodig?

Multivitamines bevatten inderdaad geen visolie.
Als roker heb ik wat meer vitamine C nodig. Denk aan 150mg.
 
Myprotein haal ik altijd ZMA, visolie (wachten op de aanbiedingen)

XXL voor Multivit, D3, glucosamine.
 
Myprotein haal ik altijd ZMA, visolie (wachten op de aanbiedingen)

XXL voor Multivit, D3, glucosamine.

Ik zit zelf te kijken naar wat natuurlijke varianten.
De bedoeling is een multivit + visolie etc...
Zijn jullie bekend met Garden of Life? Multi one a day RAW
 
Ik zit zelf te kijken naar wat natuurlijke varianten.
De bedoeling is een multivit + visolie etc...
Zijn jullie bekend met Garden of Life? Multi one a day RAW
€16,90 voor 2 maanden.. bij myprotein is er nu een actie van 40% op pillen en betaal je dus €3,20 voor 2 maanden als je de dagelijke vitamine pakt en daar zit ook alles in wat je nodig hebt.
 
€16,90 voor 2 maanden.. bij myprotein is er nu een actie van 40% op pillen en betaal je dus €3,20 voor 2 maanden als je de dagelijke vitamine pakt en daar zit ook alles in wat je nodig hebt.

Komt ook omdat het 1. allemaal synthetisch is 2. de percentages erg laag zijn

Die ik net had genoemd lijkt me een goede maar er zit ijzer in, dus dan houdt het op. Of ik moet me elke week even snijden.
 
Komt ook omdat het 1. allemaal synthetisch is 2. de percentages erg laag zijn

Die ik net had genoemd lijkt me een goede maar er zit ijzer in, dus dan houdt het op. Of ik moet me elke week even snijden.
Even snijden?

Klagen over synthetische vitamine maar wel een jaar lang body en fit troep naar binnen werken en roken. Oke.
 
Even snijden?

Klagen over synthetische vitamine maar wel een jaar lang body en fit troep naar binnen werken en roken. Oke.
Kleine stapjes maken:rolleyes:

En wie zegt dat myprotein geen rotzooi is.
 
Kleine stapjes maken:rolleyes:

En wie zegt dat myprotein geen rotzooi is.
Wie zegt dat garden of life geen rotzooi is? Zo kunnen we nog even doorgaan maar laat maar. Ik wou alleen de verschillen laten zien qua prijzen, scheelt namelijk bijna €15 per maand voor een multivit.
 
Wie zegt dat garden of life geen rotzooi is? Zo kunnen we nog even doorgaan maar laat maar. Ik wou alleen de verschillen laten zien qua prijzen, scheelt namelijk bijna €15 per maand voor een multivit.
Begrijp ik. Maar ik ben meer op zoek naar wat meer biologische vitamines.
 
Wat zijn 'biologische' vitamines?
 
Wat zijn 'biologische' vitamines?
Je eet een sinaasappel voor vitamine c, je eet een visje voor omega 3, spinazie voor ijzer, biefstuk voor creatine, etc. :D
 
Wat zijn 'biologische' vitamines?
Synthetische-natuurlijke-vitaminen.gif
 
Waarom lach je? TS geeft een duidelijk voorbeeld met een goede wetenschappelijke onderbouwing met bijhorende interessante bronvermeldingen
 
Back
Naar boven