AndroidHealthClinic

Beste proteine (eiwitshake) voor beste prijs/kwaliteit

Bezoekers in dit topic

zuhcvffq

Cool Novice
Lid geworden
16 jan 2016
Berichten
69
Waardering
3
Lengte
1m96
Massa
90kg
Hallo,

Mijn proteineshake is bijna op en ik ben op zoek naar een nieuwe. Ik had hiervoor Whey Perfection van Body en Fit in de smaak banaan. Hij was 2270 gram en hij was een eurootje of 30. Deze beviel me erg goed maar ik heb wel eens gehoord dat de kwaliteit niet zo goed is. Maar de prijs daarintegen is wel erg aangenaam

Nu was ik op de site van bodyenfit en ik zie dat ze nu andere hebben. Whey isolate en Smart Protein. Ook voor ongeveer hetzelfde bedrag alleen zit er minder in (slechts 2kilo)

Ik vraag me af welke jullie aanraden eigenlijk. Ik hoef geen top van de top spul van 50 euro per kilo of zo maar ja wel gewoon iets wat geen troep is. Wat zou ik doen?

Thanks
 
Perfect Whey Protein van XXL Nutrition.
 
Whey Perfection bestaat nog bij B & F mocht je die willen. Neem zelf al jaren geen shakes meer dus weet niet hoe het ervoor staat. Was wel gedoe, maar wellicht hebben ze dit opgelost. http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/

Zat even te kijken, en onderstaande heb ik niet eerder gezien bij ze. Weet niet in hoeverre hier enige waarde aangehecht kan worden?

Bij ons heb je als één van de weinige partijen in Europa 100% garantie dat de Whey Eiwitten altijd zijn te herleiden naar de bron in de EU.
Ingredients are manufactured under the highest possible technical, quality and environmental standards - a fully certified ISO 22000:2005 system within the framework of ISO 9001:2000 and ISO 14001:2004.
All ingredients can be traced back to their original European milk source, where milk production is controlled by European laws of health and welfare of livestock.

Wat erop staat zit erin
Wat op het label staat zit ook in de pot. Dat wil je ook graag zeker weten. Daarom vind je bij ingrediënten altijd de meest recente labanalyses. Zo weet je zeker dat je bij ons altijd de beste koop in Europa hebt.
 
Perfect Whey Protein van XXL Nutrition.
Die naam zie ik hier echt vaak voorbij komen. Is dat zo goed dan? Hmm 4kg voor 55euro. Dat is dus nog goedkoper dan die Whey Perfection van Body en fit? Is de kwaliteit dan ook beter?

Hoe hoog is die pot ongeveer? Vraag me af of ik hem op de kast kwijt kan.

Alvast bedankt voor het helpen
 
Whey Perfection bestaat nog bij B & F mocht je die willen. Neem zelf al jaren geen shakes meer dus weet niet hoe het ervoor staat. Was wel gedoe, maar wellicht hebben ze dit opgelost. http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/

Zat even te kijken, en onderstaande heb ik niet eerder gezien bij ze. Weet niet in hoeverre hier enige waarde aangehecht kan worden?

oh top ze hebben hem nog.

Ja hij beviel me erg goed qua smaak, prijs, levering (en wat leuke cadeautjes erbij :P)

Maar ja hier op het forum zijn ze echt allemaal fan van XXL nutritian. Ik weet niet in hoeverre dit verschil nou merkbaar is. Ik ben meestal iemand van "If it ain't broken, don't fix it" dus ja logischerwijs zou ik gewoon weer dezelfde bestellen. Tenzij die van XXL nou echt beter is en de moeite waard is, maar ik zou niet weten waar dat verschil hem in zit?
 
Je had altijd fanboys van b&f en van xxl. Toen uit nader onderzoek bleek dat bij wat bij b&f op het etiket stond niet strookte met de werkelijkheid, je kreeg minder whey dan waarvoor je betaalde, was er een hoop commotie natuurlijk. Bottomline; b&f is vertrokken als sponsor en werd c.q. wordt door velen gezien als onbetrouwbaar. Mede hierdoor hebben ze bij b&f denk ik wat moeten doen aan de kwaliteit, of ze dit ook hebben gedaan moet dan blijken uit labtests. Ze leveren nu kennelijk bij de ingrediënten de meest recente labtests, ik kan niet beoordelen of dit afkomstig is uit betrouwbare labs. Mocht men bovenstaande anders zien; vul maar aan. Dit is het beeld dat ik erbij heb.
 
Laatst bewerkt:
Je had altijd fanboys van b&f en van xxl. Toen uit nader onderzoek bleek dat bij wat bij b&f op het etiket stond niet strookte met de werkelijkheid, je kreeg minder whey dan waarvoor je betaalde, was er een hoop commotie natuurlijk. Bottomline; b&f is vertrokken als sponsor en werd c.q. wordt door velen gezien als onbetrouwbaar. Mede hierdoor hebben ze bij b&f denk ik wat moeten doen aan de kwaliteit, of ze dit ook hebben gedaan moet dan blijken uit labtest. Mocht men bovenstaande anders zien; vul maar aan. Dit is het beeld dat ik erbij heb.
Dan ga ik toch maar eens die XXL nutritian overwegen. Ik zie bij hun op de foto alleen een zak staan. Weet je of die 4kg in een pot met draaideksel komt en zoja hoe hoog die pot is? Zo'n zak lijkt me buitengewoon irritant en onhandig
 
Vraag het anders even aan XXL Nutrition, ik heb de maten niet. Kan ook in dit topic; https://forum.bodybuilding.nl/topics/xxlnutrition-nl.31478/page-1631#post-9393498
Als je nog een pot whey hebt kan je de inhoud (of deels ervan) van zo'n zak ook in de pot kieperen.
Ok thanks gevraagd

Ja dat overkiepen zou ook nog wel kunnen maar dan klopt het niet wat erin zit met wat erop staat en heb ik alsnog zo'n half lege zak ergens, dat kan m'n autisme niet aan denk ik :P
 
Je had altijd fanboys van b&f en van xxl. Toen uit nader onderzoek bleek dat bij wat bij b&f op het etiket stond niet strookte met de werkelijkheid, je kreeg minder whey dan waarvoor je betaalde, was er een hoop commotie natuurlijk. Bottomline; b&f is vertrokken als sponsor en werd c.q. wordt door velen gezien als onbetrouwbaar. Mede hierdoor hebben ze bij b&f denk ik wat moeten doen aan de kwaliteit, of ze dit ook hebben gedaan moet dan blijken uit labtests. Ze leveren nu kennelijk bij de ingrediënten de meest recente labtests, ik kan niet beoordelen of dit afkomstig is uit betrouwbare labs. Mocht men bovenstaande anders zien; vul maar aan. Dit is het beeld dat ik erbij heb.
Het is niet alleen de whey perfection die verkeerd uit de test kwam, een fout kan bij iedereen wel gebeuren. Maar om vervolgens nog een paar fouten te maken is gewoon puur oplichting.

De caseïne is recent nog getest(11-11-15) en de al weer slecht uit de test gekomen.
http://www.supplementlabtest.com/te...tcom-micellar-casein-perfection-bodyenfitshop

Ook hun vit d3 is onzorgvuldig mee om gegaan;
http://www.supplementlabtest.com/te...ngcom-d3-5000iu-bodyenfit-onafhankelijke-test

Verder heb je nog meer slecht uit de test gekomen producten, zoals hun isolaat.
http://www.supplementlabtest.com/brands/bodyenfitshop hier een overzicht.

Het zijn niet bepaald XXL & BF fanboys wat je hier hebt, eerder het overgrote deel wat geen geld aan oplichters geeft en Sylve + Marc die collega's van elkaar zijn bij B&F. Als XXL slecht uit de test zal komen ben ik daar ook gewoon gelijk weg, maar momenteel doen ze het erg netjes(http://www.supplementlabtest.com/brands/xxl-nutrition).
 
Laatst bewerkt:
Idd laatste keren klopte het weer niet.
Die testen op hun site zijn van hun zelf. Absoluut geen werkelijkheid. Er blijven hier toch wel een paar medewerkers promoten, maar goed, die domheid kan je ze niet kwalijk nemen. Heel dikke plaat voor de kop.
 
Hoi! Ik zou toch gaan voor de whey perfection van body en fit, zelf erg goede ervaringen mee. Gr marc
 
Hoi! Ik zou toch gaan voor de whey perfection van body en fit, zelf erg goede ervaringen mee. Gr marc

Als je het over de duivel hebt. Je noemt b&f en de eerste medewerker dringt zich op.
Ga weg met je rotzooi.
 
Beste prijs-kwaliteit ga je vinden bij Bulkpowders. Komen goed uit de testen en wat betreft prijs zitten ze onder XXL, B&F mits je de acties in de gaten houdt.

Laatst voor nog geen 55 euro 5kg Isolaat gekocht. Normale whey concentraat heb je vaak zat onder de 50 euro voor 5kg met de acties.

Shakes smaken goed, worden zelfs met water nog wat romig en ik vind de smaak banaan niet kunstmatig en een van de betere.
 
Die naam zie ik hier echt vaak voorbij komen. Is dat zo goed dan? Hmm 4kg voor 55euro. Dat is dus nog goedkoper dan die Whey Perfection van Body en fit? Is de kwaliteit dan ook beter?

Hoe hoog is die pot ongeveer? Vraag me af of ik hem op de kast kwijt kan.

Alvast bedankt voor het helpen

Ja, komt heel goed uit onafhankelijk labonderzoek. Net als de andere producten van XXL trouwens...
Het is een zak, dus je kan eventueel overgieten in je huidige pot ;)
 
Ok thanks gevraagd

Ja dat overkiepen zou ook nog wel kunnen maar dan klopt het niet wat erin zit met wat erop staat en heb ik alsnog zo'n half lege zak ergens, dat kan m'n autisme niet aan denk ik :P

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/lege-emmer-10l ;)

Ik had zelf nog meerdere lege emmers van B&F, dus gebruik die nu. Heb 3x een zak van XXL besteld, maar die smaakt bijna neutraal (B&F was mega zoet). Heb nu 2x bij bulkpowders besteld als ze 30% korting geven is de basic whey 45 euro voor 5kg, die is ook vrij neutraal, maar heeft iets meer smaak. XXL en bulkpowders waren beide als beste getest.
 
Back
Naar boven