Fitness Seller

Beste pump supplement? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ianohagan

Novice
Lid geworden
20 sep 2015
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
84kg
Weten jullie nog een goed pump product voor een gevorderde sporter? dank
 
Nouja goed, op AAS gebied.. heb best veel positieve stories over pump gehoord met gebruik van Dbol.
IronWarrior zal hier ongetwijfeld mee in stemmen #Dbollove ;)

Maar naar mijn idee kan je met veel AAS wel lekkere pump creëren als je voeding en trainingen maar goed zijn.
Dat een middel een veel hogere pump veroorzaakt dan een andere zal (denk ik zelf) wel loslopen.
Dbol / Tren & Var combi's / anadrol (Oxymetholone) het zal allemaal een goede bijdrage geven.
 
Nouja goed, op AAS gebied.. heb best veel positieve stories over pump gehoord met gebruik van Dbol.
IronWarrior zal hier ongetwijfeld mee in stemmen #Dbollove ;)

Maar naar mijn idee kan je met veel AAS wel lekkere pump creëren als je voeding en trainingen maar goed zijn.
Dat een middel een veel hogere pump veroorzaakt dan een andere zal (denk ik zelf) wel loslopen.
Dbol / Tren & Var combi's / anadrol (Oxymetholone) het zal allemaal een goede bijdrage geven.

Ongetwijfeld dianabol.
 
Ik ben gek op insuline en oxymetholone preworkout
 
Citrulline malaat 8-10 gram een van de weinig supplementen die ik aanraad. Drink daarbij een redbull of iets met flink wat suiker en you're good to go.
 
Gevorderde sporters hebben geen rommel voor een pump nodig.
 
Gevorderde sporters hebben geen rommel voor een pump nodig.
Klopt, maar citrulline beschouw ik niet als rommel. Ik neem dextro, citrulline en glutamine tijdens de training. Koffie + een maaltijd pre workout.
 
IGF-1 voor de training. Neegrapje maar FULL AS FUCK van richpiana supplementen zorgt voor pomp combi met een preworkout
 
Agmatine
 
  • Like
Waarderingen: Apv
Nothing beats the good old anadrol :D
 
Back
Naar boven