AndroidHealthClinic

beste soort brood dat je kan eten?

Bezoekers in dit topic

Whehe de bakkerij gebeld, good job :thumbs:

Maar dat programma is van de KVW en aangezien ik niet ver wacht dat een bakker zijn oplichterij gaat toegeven, voor zover hij daar al verstand van heeft, en de KVW een controlerende functie heeft en op dat openbaar maakt denk ik dat ik toch maar wat minder g ewoon brood ga eten. :mad:
 
Frenkpie zei:
heheh. nee dat zijn complete granen :) en die moet je LANG koken.

ik heb nu oats van een goedkoper merk en die korrels zijn grover dan die van quaker. Daarnaast heb ik Muesli gehaald. Gewone muesli.. zonder toegevoegde suikers. En die bevat ook haver etc. wel wat rozijnen maar 90% zijn low GI complexe KH's.

that's just what i need to gain some weight :D
Is dat toevallig bij de c1000? In zo'n zakje? (soort suiker zakje)
Was toevallig net bij de supermarkt, had het niet meegenomen, stond iets van havervlokken ofzo op, wist niet of het hetzelfde was :D
Muesli is ook wel lekker ja, rozijnen voeg ik sowieso altijd toe in de bulk aan m'n oats :)
 
ik ga binnenkort maar eens met een busje richting Duitsland! Daar hebben ze nog prima brood!

Dat zuurdesem brood kan ik hier niet meer vinden. Vroeger had je brood van Keldermann, maar dat kan ik NERGENS meer vinden helaas... :(
 
kingnbajam zei:
ik ga binnenkort maar eens met een busje richting Duitsland! Daar hebben ze nog prima brood!

Dat zuurdesem brood kan ik hier niet meer vinden. Vroeger had je brood van Keldermann, maar dat kan ik NERGENS meer vinden helaas... :(

Hoe weet jij zo zeker dat dat duitse brood wel goed is ? Duitsland is niet zo ver namelijk. Heeft het ook een normale prijs of is dat stinkend duur ? :)
 
als ik het niet van B&F forum had gehaald was ik een soort van klokkenluider geweest, nice! :D
 
boogie zei:
als ik het niet van B&F forum had gehaald was ik een soort van klokkenluider geweest, nice! :D

Dan hadden we ons afgevraagd waar jij die enorme bochel dan wel had zitten :D
 
Murk zei:
Is dat toevallig bij de c1000? In zo'n zakje? (soort suiker zakje)
Was toevallig net bij de supermarkt, had het niet meegenomen, stond iets van havervlokken ofzo op, wist niet of het hetzelfde was :D
Muesli is ook wel lekker ja, rozijnen voeg ik sowieso altijd toe in de bulk aan m'n oats :)
Nee bij de edah gehaald. Is een grote doorzichtige zak van 1 KG. Smaakt goed iig, maar die haver enz gaan tussen je tanden zitten en je moet goed kauwen.
 
Frenkpie zei:
Nee bij de edah gehaald. Is een grote doorzichtige zak van 1 KG. Smaakt goed iig, maar die haver enz gaan tussen je tanden zitten en je moet goed kauwen.

Wat heb je daarvoor betaald dan.

Er staat wel een voedingswaardetabel op toch of ook niet ?
Wat staat er op die zak zodat ik em kan herkennen :tomato:

En als je het eerst moet koken, hoe weet je dan dat het klaar is :o

*kook - n00b*
 
Bleh en wij hebben altijd van dat donkere "tarwe brood". :(

Na het zien van dat filmpje word ik nou niet echt vrolijk, ik eet toch wel wat brood op een dag... Iemand goede alternatieven?
 
MightyDuck zei:
Wat heb je daarvoor betaald dan.

Er staat wel een voedingswaardetabel op toch of ook niet ?
Wat staat er op die zak zodat ik em kan herkennen :tomato:

En als je het eerst moet koken, hoe weet je dan dat het klaar is :o

*kook - n00b*
"Sheperd muesli - orgineel recept"
Is een grote doorzichtige zak van 1 kg met een groene kleur erin waar de text op staat. En ja er staat een voedingswaardetabel op.

Ik had net 50 gram muesli met wat magere melk 1 min in de magnetron gedaan.. was nog wel hard maar goed te eten. Ik ga het gewoon ongekookt op school/werk ete; gewoon goed kauwen.
 
Frenkpie zei:
"Sheperd muesli - orgineel recept"
Is een grote doorzichtige zak van 1 kg met een groene kleur erin waar de text op staat. En ja er staat een voedingswaardetabel op.

Ik had net 50 gram muesli met wat magere melk 1 min in de magnetron gedaan.. was nog wel hard maar goed te eten. Ik ga het gewoon ongekookt op school/werk ete; gewoon goed kauwen.

is niks, dat houd de gi laag :D
 
Frenkpie zei:
"Sheperd muesli - orgineel recept"
Is een grote doorzichtige zak van 1 kg met een groene kleur erin waar de text op staat. En ja er staat een voedingswaardetabel op.

Ik had net 50 gram muesli met wat magere melk 1 min in de magnetron gedaan.. was nog wel hard maar goed te eten. Ik ga het gewoon ongekookt op school/werk ete; gewoon goed kauwen.

Er staat toch wel precies op hoe je dat moet bereiden tot het goed te kauwen is ?

Is dat nou niet superslecht voor je tanden, ik weet niet hoe hard het is maar als het echt zo hard is als het overkomt dan is dat niet zo goed. Op lange termijn dan, qua tandslijtage ???

Bovendien lijkt me dat ook heel onpraktisch, het duurt dan zo lang eer je je bord leeg hebt en als je het heel doorslikt lijkt het me dat het dan maagklachten veroorzaakt.

Probeer het maar eerst uit dan zeg je het dan Frenk :P
 
Laatst bewerkt:
LOL tandslijtage...

minder snoep/chips/koekjes en andere troep eten.. dat bespaart je tanden en tandvlees. Eten zoals muesli écht ambachtelijk gebakken brood zijn juist GOED voor je tandvlees. Omdat je daar echt op moet KAUWEN!

Als je altijd maar papjes enz. eet, wordt je tandvlees 'lui' en daardoor kwetsbaarder.

Nee geen maagklachten..alhoewel.. ik heb wel SUPER honger de hele tijd al:
17:30: 100 gram rijst met bonen sla en 80 gram kipfilet gehad.
19:00 : verrek van de honger...
19:30: 50 gram muesli 80 gram kipfilet en 200 ml melk
nu? 22:20.. HONGER !!

Dalijk lekker havermout met zalm eten :lick:
 
Frenkpie zei:
LOL tandslijtage...

minder snoep/chips/koekjes en andere troep eten.. dat bespaart je tanden en tandvlees. Eten zoals muesli écht ambachtelijk gebakken brood zijn juist GOED voor je tandvlees. Omdat je daar echt op moet KAUWEN!

Als je altijd maar papjes enz. eet, wordt je tandvlees 'lui' en daardoor kwetsbaarder.

Nee geen maagklachten..alhoewel.. ik heb wel SUPER honger de hele tijd al:
17:30: 100 gram rijst met bonen sla en 80 gram kipfilet gehad.
19:00 : verrek van de honger...
19:30: 50 gram muesli 80 gram kipfilet en 200 ml melk
nu? 22:20.. HONGER !!

Dalijk lekker havermout met zalm eten :lick:

Tandvlees ja dat heb je uit dat filmpje. En idd dat suiker gedoe is slecht voor je tanden. Maar qua slijtage aan het glazuur is dat niet goed om constant heel harde dingen te eten.

Maar laten we niet mierennken, ik ben toch niet van plan die dingen taai te gaan eten.

Maarreh jij met die honger, cut jij nog steeds ? Misschien had je om 19:30 wat meer kip moeten nemen. Zo'n enorme maaltijd ziet dat er niet uit ?
 
Frenkpie zei:
lees je mn posts wel?

Niet alles, maar ik heb dat filmpje ook gezien, dus dat wil niet zeggen dat ik helemaal niks lees ;)

En ik heb wel gelezen van die eigen "broodmachine" maar dat lijkt me niks, ik wil gewoon iets in de winkel kopen.
 
Moontribe zei:
Niet alles, maar ik heb dat filmpje ook gezien, dus dat wil niet zeggen dat ik helemaal niks lees ;)

En ik heb wel gelezen van die eigen "broodmachine" maar dat lijkt me niks, ik wil gewoon iets in de winkel kopen.
lees me posts voor goede alternatieven. heb het in 2 posts gemeld en als je iets omhoog kijkt heb je al 1 goede alternatief.

Daarnaast is er ook nog een mooie knop zoals 'search'
En een beetje zelf onderzoek is ook niet verkeerd, we kunnen moeilijk alles voorkauwen. ;) succes
 
Op blz 1 staat al een alternatief, door boogie. :)
 
Back
Naar boven