AndroidHealthClinic

Beste soort whey voor ontbijt

Bezoekers in dit topic

Dontkillthegain

Cool Novice
Lid geworden
16 mei 2015
Berichten
105
Waardering
5
Lengte
1m79
Beste leden,

Ik had een klein vraagje omtrent whey bij ontbijt.

Is er een soort whey dat het best genomen wordt bij een ontbijt (zoals total protein, gewone whey, isolate,...)

Of maakt dit totaal niet uit?

Nu ziet mijn ontbijt er zo uit:

In de blender: 250 - 300 ml melk of amandelmelk ongezoet, 50 - 70 gram havermout, 25 gram whey, 1 lepel peanutbutter.

daarnaast eet ik nog een 6 eiwitten erbij.

Mijn vraag, stel dat ik geen eiwitten erbij zou eten , dus enkel whey in blender zou doen, is er dan eventueel een betere soort van whey om te gebruiken, zodanig dat je alles in eens binnen hebt of maakt dit totaal niet uit?

Alvast bedankt!
 
Is afhankelijk van hoe je dag eruit ziet. Ik zelf ga altijd voor een standaard concentraat.. Maar kan me voorstellen dat een caseine shake ook zo z'n voordelen kan hebben.
 
Maakt niet echt uit. Ik neem als ontbijt een gewone concentraat met halfvolle melk en havermout. Neem verder geen proteineshakes.
 
Ik geef de voorkeur aan een concentraat of isolaat. Neemt snel op en kan je lichaam goed gebruiken na een nacht "vasten"
 
En je hebt nog whey hydrolisaat. De snelst opneembare whey geloof ik.
 
Ben zelf een fan van Impact Diet Whey van MyProtein. Deze wordt iets 'dikker' en mixt lekker met bijvoorbeeld brinta voor je ontbijt.
 
En je hebt nog whey hydrolisaat. De snelst opneembare whey geloof ik.

Zal vast een paar minuten schelen, heel belangrijk als je geen pro bent..

Neem gewoon een whey concentraat (isolaat/hydrolisaat alleen als je lactose intolerant bent, pro bent of met geld wilt strooien). Caseine vind ik geen goede voor de ochtend, in de ochtend wil je opstarten en niet een klomp eiwit die niet snel verteert.
 
Zal vast een paar minuten schelen, heel belangrijk als je geen pro bent..

Neem gewoon een whey concentraat (isolaat/hydrolisaat alleen als je lactose intolerant bent, pro bent of met geld wilt strooien). Caseine vind ik geen goede voor de ochtend, in de ochtend wil je opstarten en niet een klomp eiwit die niet snel verteert.

Bij XXL Nutrition kun je hydrolisaat krijgen voor €50 geloof ik. Zoveel scheelt dat toch niet van whey concentraat?
 
Bij XXL Nutrition kun je hydrolisaat krijgen voor €50 geloof ik. Zoveel scheelt dat toch niet van whey concentraat?
Perfect whey (concentraat) is 55 euro per 4 kg (in plaats van 2.5 voor de hydrolisaat), dus ja dat scheelt wel veel.
 
enige voordeel van Hydrolisaat is volgens mij het feit dat het makkelijkerder verteerbaar is, dus voor mensen die last hebben met normale whey.
 
ja hallo shark zo verkoop je geen supps he
 
ja hallo shark zo verkoop je geen supps he
Oja fack.

Hydrolisaat is het beste wat er is.
Met Hydrolisaat haal je gegarandeerd het beste in huis! Door onze ultra cross-flow filtratie is het nog zuiverder en nog beter opneembaar.
Waarom 600seconden eerder opstaan als je ook kan uitslapen en later je shake nemen!
 
Oja fack.

Hydrolisaat is het beste wat er is.
Met Hydrolisaat haal je gegarandeerd het beste in huis! Door onze ultra cross-flow filtratie is het nog zuiverder en nog beter opneembaar.
Waarom 600seconden eerder opstaan als je ook kan uitslapen en later je shake nemen!
Bestel er eens één, dan maak ik er wat moois van. Sensationele resultaten gegarandeerd. groetjes ralf
 
Back
Naar boven