- Lid geworden
- 7 okt 2002
Er word hier niemand gepaald ok ?Originally posted by Olimantado
Gepaste straf voor Geoffke.
Wat vinden jullie nou het beste om hem te straffen??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Er word hier niemand gepaald ok ?Originally posted by Olimantado
Gepaste straf voor Geoffke.
Wat vinden jullie nou het beste om hem te straffen??
Originally posted by admin
Er word hier niemand gepaald ok ?![]()
Originally posted by Rob G
28 maanden op dit speciaal door dandyman samengestelde voedingsschema leven. Het skippen van maaltijden zal worden bestraft door middel van bovenstaande methodes.
Ok, er word hier niemand gepaald zonder dat hij/zij het zelf wil.. beter zo?Originally posted by Olimantado
Wat dicatatoriaal zeg!!
![]()
Originally posted by admin
Ok, er word hier niemand gepaald zonder dat hij/zij het zelf wil.. beter zo?![]()
Als hij een afranseling weigerd dan moet hij zich maar verontschuldigen t.o. Frenkpie.. Blote of dode Jan dusOriginally posted by Olimantado
En iemand afranselen zonder dat hij/zij dat wil, mag dat nou wel of niet? Ik bedoel maar.... als er geen sanctie komt, dan gaat natuurlijk iedereen zulke flauwe grappen beginnen uithalen.
Hier moet natuurlijk een duidelijk voorbeeld gesteld worden, ik denk wel dat je dat met me eens bent....
Originally posted by Juriaan
We kunnen m wel met ze allen gaan lopen palen, maar een straf wat ook wat met fitness te maken heeft zou meer op zijn plaats zijn. Missch een halterstang up his ass?