XXL Nutrition

Beste straf voor Geoffke?? (1 bezoeker)

Wat vinden jullie nou de beste straf voor Geoffke?

  • Ach, het was een goeie grap en moet niet bestraft worden!!

    Stemmen: 2 6,9%
  • Die idioot moet ogenblikkelijk geband worden!!

    Stemmen: 1 3,4%
  • Admin moet hem stevig palen, daarna mag hij gewoon blijven!

    Stemmen: 16 55,2%
  • Zijn adres moet achterhaald worden, en enkele bodybuilders moeten hem een ranseling geven!

    Stemmen: 10 34,5%

  • Totaal stemmers
    29

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Gepaste straf voor Geoffke.

Wat vinden jullie nou het beste om hem te straffen??
 
Ik heb voor optie 4 gekozen maar dan mag Frenkpie hem natrappe als hij eenmaal op de grond ligt;)
 
Heb gestemd voor het palen, nou nog een Admin vinden die het wil uitvoeren. It's a dirty job, but someone gotta do it.
 
Ik heb ervoor gekozen dat T m ff te grazen neemt, blijft toch zijn board
 
Laatst bewerkt:
wat is palen eik? :)
 
Originally posted by Frenkpie
wat is palen eik? :)


Als je een paar jaar ouder bent, wil ik het je wel eens tonen, hoor Frenkpie. ;)

(wel vreemd, ik probeer mij in mijn uitdrukkingen aan te passen aan de Nederlanders, en nou begrijpen zij nog niet alles....)
 
Misschien dat Frenkpie het palen maar moet uitvoeren weet hij ook gelijk wat het is. Niet later zeuren over een bruine snikkel.
 
Mag het ook een combinatie van opie 3 en 4 zijn...? En dan mag Frenkpie hem aan zijn paal reigen!
 
Eerst slaan we hem inelkaar en dan palen we hem.
 
Originally posted by Big Steve
Eerst slaan we hem inelkaar en dan palen we hem.


Is dat nou niet een beetje TE? Hij is nog altijd een mens en geen buitenaards wezen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Big Steve
Eerst slaan we hem inelkaar en dan palen we hem.
eerst palen we em omstebeurt, en dan beuken we em in elkaar
 
Als dit een democratisch board is, dan weet T nu wat hem te doen staat!!!! :)
 
WE ramen hem eerst in elkaar, dan palen we hem,en daarna palen we hem voor de 2e keer, en daarna droppen we hem naakt in een flikkerbos:devil:
 
Originally posted by Levrone@
WE ramen hem eerst in elkaar, dan palen we hem,en daarna palen we hem voor de 2e keer, en daarna droppen we hem naakt in een flikkerbos:devil:


Dat is nog eens een idee!!
 
Stop hem in een cel met een overmaatse neger die al geen 5 jaar meer coïtus heeft gehad
 
Hij moet voor straf een jaar lang op training de gewichten laden voor onze sterkste man 3XL. Daar zal hij niet goed van zijn denk ik...:D
 
Back
Naar boven